image

17.03.2017

Inspirujte se u Olgy Lounové či mistryně světa

Time to shine, to je nejen oficiální motto blížícího se FIBA Mistrovství Evropy v basketbalu žen 2017, ale také název oficiální hymny. Její autorkou je známá česká zpěvačka Olga Lounová, která k ní natočila také speciální videoklip. Ten je teď velmi důležitý...

 

Oficiální hymna šampionátu je totiž základem pro dlouhodobou soutěž, která právě dnes startuje. Její jméno zní jednoduše – Dance Contest. A vlastně to jednoduché i je. Stačí totiž nahrát krátké video na Instagram s hashtagem #EuroBasketWomen2017, jak na oficiální song tancujete, a můžete se zúčastnit soutěže o VIP víkend při finálových bojích ME v pražské O2 areně.

 

Pojďme ale postupně. Celá píseň i klip vypráví o tom, jaké to je být začínající basketbalistkou, která sní o tom, že jednou bude moct hrát před halou plnou fanoušků. Díky tvrdé dřině se jí tento sen splní a přichází její „Time to shine“, tedy „čas zazářit“.

 

Kdo už rozhodně zazářil, je Sára Krumpholcová. Brněnská basketbalistka má dvě medaile z loňských šampionátů v basketbalu 3x3 a může se pyšnit titulem mistryně světa, ale také si střihla svou první roli. Můžete jí tak vidět v oficiálním klipu v jedné z hlavních rolí po boku Olgy Lounové.

 

„Natáčení mě moc bavilo. Užila jsem si celý den. Olga Lounová je moc milá a sympatická, takže jsem moc ráda, že jsem se s ní mohla potkat osobně,“ vzpomíná na podzimní natáčení hvězda světového trojkového basketbalu.

 

I když na hřišti toho ve svých 18 letech už zažila mnoho, před kamerou přiznala trému: „Před natáčením jsem se trochu bála, že to budu kazit, ale snažila jsem se vše udělat, jak nejlíp jsem mohla. Doufám, že se výsledek bude všem líbit.“

 

Sama však ještě konečný výsledek neviděla. Měla možnost se podívat jen na pár segmentů z oficiálního klipu, a tak je nedočkavá, až si vše pustí: „Moc se na to těším! To, co jsem zatím viděla, mi přišlo super, takže finálního výsledku už se nemůžu dočkat.“

 

Pojďme ale zpátky k taneční soutěži. Právě v oficiálním video klipu lze hledat inspiraci pro jinak zcela originální tanec. Videa nahraná na Instagram se budou zobrazovat na oficiální stránce, kde budou také sbírat hlasy. Soutěž je rozdělena do čtyř období Vítěz daného období získá vstupenky na finálový víkend v Praze pro 2 osoby a ubytování ve 4* hotelu v Praze na finálový víkend pro 2 osoby na 2 noci (24. - 26. června). Druhé a třetí nejlepší video každého období získá balíček merchandisingových produktů pro 2 osoby.

 

Sáru Krumpholcovou ale nezajímá pouze oficiální klip, ale také to, co za taneční příspěvky vymyslí soutěžící. „Ten koncept Dance Contestu mi přijde jako bezva nápad. Kdybych nebyla na tanec takový kopyto, tak bych se taky určitě zapojila,“ směje se. Že se ale zbytečně podceňuje, můžete vidět ve videu – zde.

 

Kompletní pravidla soutěže najdete na této oficiální stránce, která bude plně spuštěna během dneška. Oficiální hymnu šampionátu v mp3 si můžete stáhnout na tomto odkazu.

HLAVNÍ PARTNEŘI ČBF

Kooperativa

KOOPERATIVA
Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group je druhou největší pojišťovnou na tuzemském trhu. Byla založena v roce 1991 jako první komerční pojišťovna na území bývalého Československa. www.koop.cz

Čeps,a.s.

ČEPS
Zajišťujeme rovnováhu výroby a spotřeby elektřiny v každém okamžiku. Provozujeme, rozvíjíme a udržujeme elektroenergetickou přenosovou soustavu ČR.Čeps, a.s.

Tipsport

TIPSPORT
Sázková kancelář Tipsport, největší sázková kancelář v České republice, specializující se na kurzové sázky (především na sportovní události), byla založena v květnu roku 1991. www.tipsport.cz

Hyundai

Hyundai
Hyundai je jihokorejský podnik, jehož výrobní náplní je strojírenská výroba, stavba lodí, chemická výroba, elektronika a výroba automobilů. V ČR v Nošovicích sídlí historicky první výrobní závod Hyundai v Evropě, označován jako jedna z nejmodernějších automobilek v Evropě. www.hyundai.cz

GENERÁLNÍ MEDIÁLNÍ PARTNEŘI ČBF

ČT4

Česká televize je jedinou českou veřejnoprávní televizní společností poskytující své vysílání na území Česka. V současnosti ČT vysílá čtyři celoplošné programy (ČT 1, ČT 2, ČT Sport a ČT 24).Česká televize

MEDIÁLNÍ PARTNEŘI ČBF

Deník

Deník
Zprávy a publicistika z regionů České republiky i ze světa. Deník

Český rozhlas

Radiožurnál je moderní zpravodajsko-publicistická rozhlasová stanice. 24 hodin denně nabízí rychlý, kvalitní a komplexní informační servis o událostech doma i v zahraničí.Radiožurnál

Tvcom.cz

TVcom.cz - TVCOM spolupracuje s největšími sportovními svazy v České republice a diváci tak mohou sledovat všechna utkání vybraných soutěží na internetu (basketbal, fotbal, volejbal, florbal atd.).TVCOM

Basketmag.cz

BASKET Magazín je jediným tištěným médiem, které je v Česku a na Slovensku zaměřeno na basketbal. Webový portál BASKETMAG.CZ nabízí denní informace ze světa basketbalu.Basketmag.cz

MarketUP

MarketUP
Firma zabývající se online marketingem a prodejem. Pro své klienty navrhují a realizují strategii, která bude mít maximální užitek.MarketUP

 

PARTNEŘI ČBF

APS

APS
APS je celosvětovým držitelem licence na obuv Nike. Zabývá se marketingem, distribucí a prodejem top výrobků Nike pro některé sporty. www.athleteps.com

Molten

Basketbalové míče MOLTEN – hrají se mnou mistři světa, olympijští vítězové, Kooperativa NBL, ŽBL i minižáci. Zkuste to i vy!!www.molten.cz

Nike

NIKE
Nike, Inc. je významná americká firma vyrábějící převážně sportovní oblečení a potřeby s celosvětovou působností. Sídlo firmy se nachází v americkém Oregonu. www.athleteps.eu

Mattoni

MATTONI
Karlovarské minerální vody, a.s. jsou největším výrobcem minerálních a pramenitých vod v České republice. Společnost založil v roce 1873 karlovarský rodák Heinrich Mattoni. www.mattoni.cz

Czechtourism

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Handicap

Firma, založená v roce 1990, zabývající se vývojem a výrobou ortopedických pomůcek, při které spolupracují s předními odborníky v oboru.Handicap

Nilfisk

Nilfisk
Nilfisk patří k předním světovým výrobcům profesionálních čistících zařízení. Nilfisk

mondoworldwide

Mondoworldwide
Mondo Sport&Flooring vyvíjí, projektuje a vyrábí sportovní povrchy a zařízení pro vnitřní i venkovní plochy. mondoworldwide

INSTITUČNÍ PARTNEŘI ČBF

FIBA

FIBA je mezinárodní organizace sdružující 213 národních basketbalových federací po celém světě. FIBA

Český olympijský výbor

Český olympijský výbor má dle olympijské charty rozvíjet a šířit olympijské ideály a zastupovat a zabezpečovat účast České republiky na olympijských hrách.ČOV

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

MŠMT patří mezi ústřední orgány státní správy, v jejichž čele stojí člen vlády ČR, který se zabývá činností ve školství, tělovýchově a práci s mládeží.MŠMT

Česká unie sportu

Česká unie sportu je největší střešní a servisní sportovní organizace v ČR. Jsou v ní dobrovolně sdruženy sportovní svazy, sportovní kluby a tělovýchovné jednoty i jejich sdružení.ČUS

Asosiace školských sportovních klubů

Asociace školních sportovních klubů sdružuje fyzické a právnické osoby a jiné kolektivy, jejichž společným cílem je organizovat zájmovou tělovýchovnou a sportovní činnost dětí a mládeže na ZŠ a SŠ a ve školských zařízeních ČR.AŠSK

Asosiace školských sportovních klubů

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Konto Bariéry

Konto Bariéry
Našim cílem je zlepšení života handicapovaných občanů a jejich plnohodnotné zapojení do společnosti. Pomáháme vracet lidi do života. Konto Bariéry