image

28.12.2018

Bez faulů nebo za peníze na charitu

Se začátkem aktuální sezony se součástí basketbalového prostředí stal projekt Bez faulů. Ten primárně cílí na hráče a rodiče v kategorii U12 a jeho hlavním cílem je kultivovat basketbalové prostředí mimo palubovku. Teď však svůj zásah několikanásobně rozšíří. Seznamte se s Bez faulů, novým charitativním projektem českého basketbalu.

 

Kampaň Bez faulů, kterou Česká basketbalová federace uvedla v život v září tohoto roku, si rychle získala celou řadu příznivců. Myšlenka, kdy hráči a hráčky před zápasem vyzývají své vlastní rodiče a fanoušky, aby je podporovali férově po celou dobu utkání, svým odkazem daleko přesáhla hlediště basketbalových hal.

 

Mladý projekt teď dostane ještě větší prostor pro svůj další růst. Od konce kalendářního roku se stává oficiální charitou českého basketbalu, do které se kromě České basketbalové federace zapojují všechny kluby Kooperativa NBL, Česká televize, Konto Bariéry a hlavně basketbaloví fanoušci.

 

„Myslím, že jdeme správným směrem. Nejen rodiče a fanoušci v kategorii U12 přemýšlí o odkazu celé kampaně. Dokázali jsme zasáhnout celé basketbalové prostředí a věřím, že se nám touto myšlenkou podaří přesáhnout náš sport. Spojení s charitou se přímo nabízí,“ řekl generální sekretář České basketbalové federace Michal Konečný.

 

Charita Bez faulů naváže na projekt Každý koš pomáhá, který už nadále nebude součástí Kooperativa NBL a České basketbalové federace. „Cítím, že kampaň Bez faulů by mohla svou podstatou spojit celé basketbalové hnutí. Na rozdíl od řady jiných projektů vychází od nejnižších složek a až nyní se spojuje s elitním basketbalem na úrovni Kooperativa NBL,“ vysvětluje předseda Asociace ligových klubů Tomáš Kotrč, proč věří v úspěch nové kampaně.

 

Té navíc pomůže i spolupráce s nejsilnějším českým nadačním fondem Konto Bariéry. Na jejím základě byli vybráni příjemci pomoci pro premiérový ročník charity Bez faulů. Jsou jimi osmiletý Kryštof, který po narození prošel amputací nohy a matka ho umístila do kojeneckého ústavu. Kryštofovi se přispívá na sportovní protézu. Čtrnáctiletému Jakubovi, který bojuje s onkologickým onemocněním míchy, se přispívá na dětský ortopedický vozík.

 

S novou kampaní přichází i nový způsob pomoci. Každý z týmů si na začátku kalendářního roku zvolí jeden svůj domácí zápas, kdy se do charity zapojí. V jeho rámci bude za každou minutou střelu přispívat 100 Kč, za osobní chybu svého hráče 200 Kč a za technickou chybu 1 000 Kč. Zapojit se mohou i fanoušci tradičně zasláním DMS ve tvaru DMS BEZFAULU 30, 60 nebo 90 podle toho, jakou částkou chtějí přispět. DMS se zasílá na číslo 87777.

 

Letos ale mají fanoušci ještě jednu novou možnost, jak Kryštofovi s Petrem pomoct. Díky centrálnímu ticketingu je finanční příspěvek možné posílat přímo při on-line nákupu vstupenky na vybraný zápas klubem, jako tomu bylo při zakoupení vstupenky na Kooperativa NBL All Star Game. Právě basketbalová show na sklonku roku bude díky generálnímu partnerovi, pojišťovně Kooperativa, štědrým dárcem. Kooperativa totiž v rámci statistiky atraktivnosti Kooperativa Faktor přispěje za každou smeč 500 Kč a za každý alley-oop dokonce 1 000 Kč. Stejný příspěvek bude připisovat i v rámci zápasů vybraných kluby.

 

Více informací najdete zde.

 

 

HLAVNÍ PARTNEŘI ČBF

Kooperativa

KOOPERATIVA
Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group je druhou největší pojišťovnou na tuzemském trhu. Byla založena v roce 1991 jako první komerční pojišťovna na území bývalého Československa. www.koop.cz

Skupina ČEZ

Skupina ČEZ
Skupina ČEZ

Tipsport

TIPSPORT
Sázková kancelář Tipsport, největší sázková kancelář v České republice, specializující se na kurzové sázky (především na sportovní události), byla založena v květnu roku 1991. www.tipsport.cz

Hyundai

Hyundai
Hyundai je jihokorejský podnik, jehož výrobní náplní je strojírenská výroba, stavba lodí, chemická výroba, elektronika a výroba automobilů. V ČR v Nošovicích sídlí historicky první výrobní závod Hyundai v Evropě, označován jako jedna z nejmodernějších automobilek v Evropě. www.hyundai.cz

GENERÁLNÍ MEDIÁLNÍ PARTNER ČBF

ČT4

Česká televize je jedinou českou veřejnoprávní televizní společností poskytující své vysílání na území Česka. V současnosti ČT vysílá čtyři celoplošné programy (ČT 1, ČT 2, ČT Sport a ČT 24).Česká televize

MEDIÁLNÍ PARTNEŘI ČBF

Deník

Deník
Zprávy a publicistika z regionů České republiky i ze světa. Deník

Český rozhlas

Radiožurnál je moderní zpravodajsko-publicistická rozhlasová stanice. 24 hodin denně nabízí rychlý, kvalitní a komplexní informační servis o událostech doma i v zahraničí.Radiožurnál

Tvcom.cz

TVcom.cz - TVCOM spolupracuje s největšími sportovními svazy v České republice a diváci tak mohou sledovat všechna utkání vybraných soutěží na internetu (basketbal, fotbal, volejbal, florbal atd.).TVCOM

Basketmag.cz

BASKET Magazín je jediným tištěným médiem, které je v Česku a na Slovensku zaměřeno na basketbal. Webový portál BASKETMAG.CZ nabízí denní informace ze světa basketbalu.Basketmag.cz

MarketUP

MarketUP
Firma zabývající se online marketingem a prodejem. Pro své klienty navrhují a realizují strategii, která bude mít maximální užitek.MarketUP

 

PARTNEŘI ČBF

Czechtourism

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Molten

Basketbalové míče MOLTEN – hrají se mnou mistři světa, olympijští vítězové, Kooperativa NBL, ŽBL i minižáci. Zkuste to i vy!!www.molten.cz

mondoworldwide

Mondoworldwide
Mondo Sport&Flooring vyvíjí, projektuje a vyrábí sportovní povrchy a zařízení pro vnitřní i venkovní plochy. mondoworldwide

APS/NIKE

APS/NIKE
APS je celosvětovým držitelem licence na obuv Nike. Zabývá se marketingem, distribucí a prodejem top výrobků Nike pro některé sporty. www.athleteps.com

Marienbad

Léčebné lázně Mariánské Lázně a.s. jako jediná navazuje na bohatou tradici lázeňské péče v Mariánských Lázních. Marienbad

EA Hotels

EuroAgentur Hotels & Travel, a.s. provozuje český hotelový řetězec působící na trhu cestovního ruchu a hotelnictví více než 27 let. 40 hotelů a resortů pod značkou EA Hotels najdete v nejatraktivnějších obchodních a turistických lokalitách České republiky, na Slovensku a v Ruské federaci. EA Hotels

Lotus

Lotus je značka, pod kterou se začal ve Španělsku v roce 1980 odvíjet příběh dnešní velké hodinářské rodiny Festina Group, v současnosti jednoho z nejúspěšnějších hodinářských uskupení světa. Lotus

Blažek

Společnost BLAŽEK PRAHA a.s. byla založena v roce 1992. V současnosti zaujímá přední místo mezi výrobci oděvů na českém trhu. Jejím hlavním předmětem činnosti je výroba a prodej pánských oděvů. Blažek

INSTITUČNÍ PARTNEŘI ČBF

FIBA

FIBA je mezinárodní organizace sdružující 213 národních basketbalových federací po celém světě. FIBA

Český olympijský výbor

Český olympijský výbor má dle olympijské charty rozvíjet a šířit olympijské ideály a zastupovat a zabezpečovat účast České republiky na olympijských hrách.ČOV

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

MŠMT patří mezi ústřední orgány státní správy, v jejichž čele stojí člen vlády ČR, který se zabývá činností ve školství, tělovýchově a práci s mládeží.MŠMT

Česká unie sportu

Česká unie sportu je největší střešní a servisní sportovní organizace v ČR. Jsou v ní dobrovolně sdruženy sportovní svazy, sportovní kluby a tělovýchovné jednoty i jejich sdružení.ČUS

Asosiace školských sportovních klubů

Asociace školních sportovních klubů sdružuje fyzické a právnické osoby a jiné kolektivy, jejichž společným cílem je organizovat zájmovou tělovýchovnou a sportovní činnost dětí a mládeže na ZŠ a SŠ a ve školských zařízeních ČR.AŠSK

Asosiace školských sportovních klubů

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Konto Bariéry

Konto Bariéry
Našim cílem je zlepšení života handicapovaných občanů a jejich plnohodnotné zapojení do společnosti. Pomáháme vracet lidi do života. Konto Bariéry

MMR

Vzniklo 1. listopadu 1996 a je ústředním orgánem státní správy mimo jiné ve věcech regionální politiky, politiky bydlení, rozvoje domovního a bytového fondu, nájmu bytů a nebytových prostor, územního plánování, stavebního řádu, vyvlastnění, investiční politiky, cestovního ruchu, veřejné dražby a pohřebnictví. MMR