image

13.07.2018

Defenzivní úvod pro Lvy U20 na výbornou

Česká mužská reprezentace do dvaceti let vstoupila do evropského šampionátu divize B v bulharské Sofii vítězně. Svěřenci Ladislava Sokolovského zdolali v úvodním zápase Maďarsko 63:50 i díky deseti bodům od dvojice Eduard Kotásek – Martin Kolář.

 

Český tým vlétl do turnaje ve velkém stylu a hned od úvodu se snažil Maďarům utéct ve skóre. Češi nutily soupeře do ztrát a vyráželi do rychlých protiútoků, navíc se svěřencům Petera Pora vůbec nedařila střelba za dva body a ztráceli i v doskakování. Češi dali prvních pět bodů utkání a vedení postupně navyšovali, v desáté minutě po trojce Martina Nábělka vzrostlo poprvé do dvouciferných čísel na 16:6 a pod tuto hranici už nekleslo.

 

Dominance Čechů totiž pokračovala i ve druhé čtvrtině, když udrželi Maďarsko první dvě minuty bez bodu a osmi body v řadě se přiblížili dvacetibodové hranici, kterou si udrželi až do přestávky. Po ní Češi trochu polevili a dovolili soupeři dostat se do hry, dvouciferný náskok si ale vzít nenechali a připsali si první výhru.

 

Maďaři měli velké potíže se střelbou, když proměnili pouze čtvrtinu svých pokusů za dva body. To částečně způsobilo i velkou českou převahu v doskakování, které vítězové ovládli 64:44. Čechům nevadilo ani 16 ztracených míčů proti sedmi soupeře, dokázali totiž výborně rozvrhnout střelbu, pět hráčů dalo alespoň 8 bodů. Eduard Kotásek si připsal double-double za deset bodů a stejný počet doskoků, ještě o doskok víc vybojoval Michal Kozák.

 

Turnaj pro Čechy pokračuje v sobotu od 19:30 duelem s Arménií.

 

Maďarsko - Česká republika 50:63 (8:19, 17:38, 32:49)

Kolář a Kotásek po 10, Váňa 9, Žikla a Bukovjan po 8, Kozák 6, Tůma 5, Nábělek 3, Slavík a Karlovský po 2, Hartig a Štafl 0 – Fazekas 12, Krnjajski 9

TH: 25/14 – 19/12

Trojky: 6 - 5

Doskoky: 44 - 64

Zisky: 4 - 5

Ztráty: 7 - 16

Asistence: 13 - 15

Fauly: 21 - 20

 

Patrik Smažák: "Vstup do prvního utkání na ME se nám vydařil. Soupeře jsme v první polovině utkání udrželi na pouhých 17 bodech. Druhý poločas nebyl z naší strany takový, jaký bychom si představovali. Zvláště v obraně jsme dělali chyby a tím dávali soupeři možnost snížit náskok. Utkání jsme dotáhli do vítězného konce a chceme náš výkon zlepšovat zápas od zápasu."

 

HLAVNÍ PARTNEŘI ČBF

Kooperativa

KOOPERATIVA
Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group je druhou největší pojišťovnou na tuzemském trhu. Byla založena v roce 1991 jako první komerční pojišťovna na území bývalého Československa. www.koop.cz

Čeps,a.s.

ČEPS
Zajišťujeme rovnováhu výroby a spotřeby elektřiny v každém okamžiku. Provozujeme, rozvíjíme a udržujeme elektroenergetickou přenosovou soustavu ČR.Čeps, a.s.

Tipsport

TIPSPORT
Sázková kancelář Tipsport, největší sázková kancelář v České republice, specializující se na kurzové sázky (především na sportovní události), byla založena v květnu roku 1991. www.tipsport.cz

Hyundai

Hyundai
Hyundai je jihokorejský podnik, jehož výrobní náplní je strojírenská výroba, stavba lodí, chemická výroba, elektronika a výroba automobilů. V ČR v Nošovicích sídlí historicky první výrobní závod Hyundai v Evropě, označován jako jedna z nejmodernějších automobilek v Evropě. www.hyundai.cz

GENERÁLNÍ MEDIÁLNÍ PARTNER ČBF

ČT4

Česká televize je jedinou českou veřejnoprávní televizní společností poskytující své vysílání na území Česka. V současnosti ČT vysílá čtyři celoplošné programy (ČT 1, ČT 2, ČT Sport a ČT 24).Česká televize

MEDIÁLNÍ PARTNEŘI ČBF

Deník

Deník
Zprávy a publicistika z regionů České republiky i ze světa. Deník

Český rozhlas

Radiožurnál je moderní zpravodajsko-publicistická rozhlasová stanice. 24 hodin denně nabízí rychlý, kvalitní a komplexní informační servis o událostech doma i v zahraničí.Radiožurnál

Tvcom.cz

TVcom.cz - TVCOM spolupracuje s největšími sportovními svazy v České republice a diváci tak mohou sledovat všechna utkání vybraných soutěží na internetu (basketbal, fotbal, volejbal, florbal atd.).TVCOM

Basketmag.cz

BASKET Magazín je jediným tištěným médiem, které je v Česku a na Slovensku zaměřeno na basketbal. Webový portál BASKETMAG.CZ nabízí denní informace ze světa basketbalu.Basketmag.cz

MarketUP

MarketUP
Firma zabývající se online marketingem a prodejem. Pro své klienty navrhují a realizují strategii, která bude mít maximální užitek.MarketUP

 

PARTNEŘI ČBF

Czechtourism

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Molten

Basketbalové míče MOLTEN – hrají se mnou mistři světa, olympijští vítězové, Kooperativa NBL, ŽBL i minižáci. Zkuste to i vy!!www.molten.cz

mondoworldwide

Mondoworldwide
Mondo Sport&Flooring vyvíjí, projektuje a vyrábí sportovní povrchy a zařízení pro vnitřní i venkovní plochy. mondoworldwide

APS/NIKE

APS/NIKE
APS je celosvětovým držitelem licence na obuv Nike. Zabývá se marketingem, distribucí a prodejem top výrobků Nike pro některé sporty. www.athleteps.com

Marienbad

Léčebné lázně Mariánské Lázně a.s. jako jediná navazuje na bohatou tradici lázeňské péče v Mariánských Lázních. Marienbad

 

INSTITUČNÍ PARTNEŘI ČBF

FIBA

FIBA je mezinárodní organizace sdružující 213 národních basketbalových federací po celém světě. FIBA

Český olympijský výbor

Český olympijský výbor má dle olympijské charty rozvíjet a šířit olympijské ideály a zastupovat a zabezpečovat účast České republiky na olympijských hrách.ČOV

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

MŠMT patří mezi ústřední orgány státní správy, v jejichž čele stojí člen vlády ČR, který se zabývá činností ve školství, tělovýchově a práci s mládeží.MŠMT

Česká unie sportu

Česká unie sportu je největší střešní a servisní sportovní organizace v ČR. Jsou v ní dobrovolně sdruženy sportovní svazy, sportovní kluby a tělovýchovné jednoty i jejich sdružení.ČUS

Asosiace školských sportovních klubů

Asociace školních sportovních klubů sdružuje fyzické a právnické osoby a jiné kolektivy, jejichž společným cílem je organizovat zájmovou tělovýchovnou a sportovní činnost dětí a mládeže na ZŠ a SŠ a ve školských zařízeních ČR.AŠSK

Asosiace školských sportovních klubů

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Konto Bariéry

Konto Bariéry
Našim cílem je zlepšení života handicapovaných občanů a jejich plnohodnotné zapojení do společnosti. Pomáháme vracet lidi do života. Konto Bariéry