image

28.01.2021

HEJBNI se, sbírej fanoušky a hraj o možnost fandit repre online

Chybí vám tréninky? Byli jste zvyklí společně táhnout za jeden provaz jako tým? Společně vyhrávat zápasy? Nic z toho nám už dlouhé měsíce aktuální situace nedovoluje. CZ BASKETBALL proto přichází s variantou, jak každý z vás může sám přispět ke splnění týmového cíle. Hýbejte se, připravujte se na návrat na palubovky a sbírejte virtuální fanoušky pro český národní tým mužů, který 20. a 22. února odehraje kvalifikační zápasy o ME 2022. Čím víc budete trénovat, tím větší podporu od vás Lvi na dálku ucítí. Nejlepší týmy navíc budou moct fandit přímo přes velkoplošnou obrazovku ve Vilniusu a vidět se na ČT Sport.


Je to jednoduché. Domluvte se ve vašem týmu, zapojte se do naší soutěže a sbírejte svým pohybem důležité body. Uděláte tím tak něco dobrého pro sebe, své spoluhráče i české reprezentanty. Nejlepší tým v každé kategorii rozhodně nepřijde zkrátka.

 

 

PŘEDSTAVENÍ A CÍL SOUTĚŽE


CZ BASKETBALL připravil soutěž, kdy každý hráč může přispět ke splnění týmového cíle. Tým za splněné aktivity sbírá virtuální fanoušky pro český národní tým mužů, který 20. a 22. února odehraje kvalifikační utkání o ME 2022. Čím více budou hráči trénovat, tím větší podporu získají pro Lvy. Hráči se tak kondičně rozvíjejí, spolupracují v rámci týmu a zároveň podporují české reprezentanty.


Do soutěže se může zapojit jakýkoliv tým dětí a mládeže. Tým pohybovými aktivitami jednotlivých hráčů získává důležité body. Hráči své aktivity nahlašují trenérovi a trenér je zapisuje do online formuláře. Průběžné výsledky je možné sledovat vždy v pátek na sociálních sítích @cz.basketball.

 

Nejlepší tým v každé kategorii obdrží na konci soutěže hodnotné ceny.


Hráči i trenéři ctí hodnoty sportu a proto nahlašují a zapisují své výkony v rámci fair play.

 


KATEGORIE


Baby Basket U6 - U10 (2011 a mladší) -  chlapci
Baby Basket U6 - U10 (2011 a mladší) -  dívky
Minibasketbal U11 - U13 (2008, 2009, 2010) - chlapci
Minibasketbal U11 - U13 (2008, 2009, 2010) - dívky
Žactvo U14 - U15 (2006, 2007) - chlapci
Žactvo U14 - U15 (2006, 2007) - dívky
Dorost U16 - U19 (2005, 2004, 2003, 2002) - chlapci
Dorost U16 - U19 (2005, 2004, 2003, 2002) - dívky


V případě smíšených týmů v kategoriích Baby Basket a Minibasketbal se tým zařazuje do skupiny podle převládajícího pohlaví.
Každý hráč smí soutěžit pouze v jednom týmu.


Pokud trenér působí u více týmů jedné kategorie a chce je přihlásit zvlášť, pak je nutné rozlišit je v názvu (př. BK Děčín U11, BK Děčín U13).

 

 

PŘIHLÁŠENÍ DO SOUTĚŽE

 

Trenér si otevře odkaz na online formulář a vyplní jeho hlavičku (jméno, kontakt, telefonní číslo, název týmu, kategorii). Potvrdí stisknutím tlačítka “začít”. Poté bude trenér vyzván k registraci. Úspěšně provedenou registrací trenér přihlásí tým do soutěže. Pro opětovné přihlášení do online formuláře se trenér buď přihlásí přes vygenerovaný odkaz (je nutné si jej uložit), nebo si jej nechá zaslat na mail, případně si jej počítač zapamatuje. V dalších krocích probíhá záznam soutěžních pohybových aktivit hráčů.

 

 

Soutěže se může zúčastnit tým o libovolném počtu hráčů. Online formulář ovšem vyhodnocuje maximálně 10 nejaktivnějších (hráčů s největším ziskem pohybových jednotek) v jednotlivém soutěžním týdnu.

 

Odkaz na formulář zde: FORMULÁŘ

 

 

ZÁZNAM DAT
Pokud trenér vyplnil hlavičku formuláře a jména všech hráčů dané kategorie, v dalším kroku se dostane na stránku konkrétního dne. Zde vyplňuje počty minut ke každému hráči v konkrétní aktivitě.


Záznam dat v rámci jednoho soutěžního týdne (vždy pátek - čtvrtek) bude pro trenéry zpřístupněn neomezeně v rámci celého týdne. Konec vkládání dat bude vždy na konci soutěžního týdne ve čtvrtek ve 23:59. Po tomto čase nebude možné výsledky vkládat a začne vyhodnocování dat.


Systém automaticky převádí minuty na pohybové jednotky, respektive na virtuální fanoušky (příklad výpočtu níže). Automaticky započítává maximálně 10 nejlepších výsledků jednotlivců týmu, tj. 10 nejlepších týdenních výkonů hráčů.

 

Z jednoho emailu lze registorvat pouze jedno družstvo. Pro registraci dalšího družstva je zapotřebí použít nový email a vyplňovat registraci v anonymním okně. Vše najdete v manuálu.

 

Detailní návod, jak se registrovat a vyplnit formulář najdete zde: NÁVOD

 


PŘEPOČET POHYBOVÝCH AKTIVIT NA POHYBOVÉ JEDNOTKY A VIRTUÁLNÍ FANOUŠKY


Přepočet zaznamenaných pohybových aktivit na pohybové jednotky a virtuální fanoušky probíhá automaticky v online formuláři.
Každá pohybová aktivita z nabídky je hodnocena hodnotou v rozmezí 1 (např. chůze) až 4 (posilování), která určuje prioritu prováděné aktivity. Hodnota dané pohybové aktivity se vynásobí délkou trvání aktivity (zaokrouhleno na desítky minut). Výsledkem je číselná hodnota vyjádřená v  pohybových jednotkách (PJ). Pohybová jednotka je uměle vytvořená jednotka pouze pro účel této soutěže. Každý tým se svou pohybovou činností jednotlivých hráčů snaží získat co nejvíce pohybových jednotek. Každých celých 10 pohybových jednotek znamená zisk 1 virtuálního fanouška.


Příklad zaznamenaných pohybových aktivit jednoho hráče za týden:
30 minut basketbalu (hodnota 4), 30 minut běhu (hodnota 3), 60 minut posilování (hodnota 4) = 30 x 4 + 30 x 3 + 60 x 4 = 450 PJ = 45 fanoušků


Příklad zaznamenaných pohybových aktivit jednoho týmu (10 hráčů) za týden (při předpokladu splnění stejných pohybových aktivit):
10 x 450 PJ = 4500 PJ = 450 fanoušků

 


KATEGORIE POHYBOVÝCH AKTIVIT


BASKETBAL (hodnota 4)
Aktivity s míčem nebo s míči (střelba, driblink, ballhandling, přihrávky)


RYCHLOST A KOORDINACE (hodnota 4)
Koordinační, obratnostní a rychlostní aktivity (krátké intenzivní výběhy, překážkové dráhy, přeskoky přes švihadlo, agility, apod.)


POSILOVÁNÍ (hodnota 4)
Jakýkoliv typ posilování (s vlastní vahou, s činkami, na strojích, s expandéry, apod.)


VYTRVALOST - VYSOKÁ INTENZITA (hodnota 3)
Aerobní aktivity o vysoké intenzitě (běh, běžecké lyžování, jízda na kole, apod.)


VYTRVALOST - STŘEDNÍ INTENZITA hodnota (2)
    Aerobní aktivity o střední intenzitě (např. bruslení, plavání, sjezdové lyžování, apod.)


VYTRVALOST - NÍZKÁ INTENZITA (hodnota 1)
Aerobní aktivity o nízké intenzitě (např. chůze, bobování, apod.)


SPORTOVNÍ HRY (hodnota 3)
Sportovní hry, průpravné hry (basketbal, fotbal, lední hokej, modifikace pravidel apod.)


MOBILITA (hodnota 3)
Cvičení pro rozvoj mobility a flexibility (strečink, jóga, korektivní cvičení, kompenzační cvičení, apod.)


Pokud pohybová aktivita, které se Vaši hráči chtějí věnovat, v nabídce není, zvolte aktivitu, která jí je nejvíce podobná.


Hráči se účastní pohybových aktivit při současném dodržování vládních nařízení.


Doporučení pohybových aktivit v průběhu týdne pro jednotlivé kategorie zde: DOPORUČENÉ AKTIVITY

 

 

ČASOVÁ OSA
Začátek soutěže:    

29. 1. 2021

 

Konec soutěže:            

18. 2. 2021


Zveřejnění průběžného pořadí:     

5. 2. 2021 a 12. 2. 2021


Vyhlášení konečného pořadí:    

19. 2. 2021

 

 

PRŮBĚŽNÉ A KONEČNÉ VÝSLEDKY


Průběžné výsledky soutěže v jednotlivých kategoriích a celkový zisk virtuálních fanoušků budou zveřejněny po konci jednotlivých soutěžních týdnů na sociálních sítích @cz.basketball. Konečné výsledky a celkový počet virtuálních fanoušků budou taktéž zveřejněny po konci celého soutěžního období na sociálních sítích @cz.basketball.

 


ODMĚNY
Vítěz každé kategorie vyhrává pro svůj tým tři basketbalové míče a pro všechny zúčastněné hráče výherního týmu trička. Navíc bude mít možnost fandit národnímu týmu mužů na velké obrazovce v zápasech proti Litvě a Belgii, které přenáší ČT Sport.

 

Poznámka:
Informace zveřejněné v textu týkající se hráčů a trenérů jsou určeny i pro hráčky a trenérky.
Př. hráč = hráč i hráčka, trenéři = trenéři i trenérky

 

HLAVNÍ PARTNEŘI ČBF

AirBank

AirBank
dělá bankovnictví jednodušeji, bez zbytečností a hvězdiček, férově a narovinu. Zkrátka takové, abyste se pro něj mohli rozhodnout i vy. www.airbank.cz

Kooperativa

KOOPERATIVA
Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group je druhou největší pojišťovnou na tuzemském trhu. Byla založena v roce 1991 jako první komerční pojišťovna na území bývalého Československa. www.koop.cz

Skupina ČEZ

Skupina ČEZ
ČEZ, a. s. je největší výrobce elektřiny v České republice a mateřská společnost Skupiny ČEZ, která sdružuje další desítky společností. Značka ČEZ představuje výrobce či dodavatele energií celkem v 7 zemích, a má tak silnou pozici mezi energetikami ve střední a jihovýchodní Evropě. Skupina ČEZ

Tipsport

TIPSPORT
Sázková kancelář Tipsport, největší sázková kancelář v České republice, specializující se na kurzové sázky (především na sportovní události), byla založena v květnu roku 1991. www.tipsport.cz

Hyundai

Hyundai
Hyundai je jihokorejský podnik, jehož výrobní náplní je strojírenská výroba, stavba lodí, chemická výroba, elektronika a výroba automobilů. V ČR v Nošovicích sídlí historicky první výrobní závod Hyundai v Evropě, označován jako jedna z nejmodernějších automobilek v Evropě. www.hyundai.cz

GENERÁLNÍ MEDIÁLNÍ PARTNER ČBF

ČT4

Česká televize je jedinou českou veřejnoprávní televizní společností poskytující své vysílání na území Česka. V současnosti ČT vysílá čtyři celoplošné programy (ČT 1, ČT 2, ČT Sport a ČT 24).Česká televize

HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNEŘI ČBF

MF DNES

Mladá fronta DNES je největší seriózní deník v České republice. Čtenářům přináší aktuální a kvalitní zpravodajství, užitečné servisní informace i oddechové čtení ve specializovaných přílohách a časopisech.MF DNES

iDNES.cz

Zpravodajský portál iDNES.cz přinesl první zpravodajství uživatelům internetu v roce 1998. Dnes navštíví iDNES.cz měsíčně více než 6 milionů čtenářů. iDNES.cz nabízí obrovskou škálu obsahu, hlavní roli hrají zprávy z České republiky, ze zahraničí, z ekonomiky či s krimi tématikou a magazínové sekce zaměřené na muže či ženy.iDNES.cz

Český rozhlas

Radiožurnál je moderní zpravodajsko-publicistická rozhlasová stanice. 24 hodin denně nabízí rychlý, kvalitní a komplexní informační servis o událostech doma i v zahraničí.Radiožurnál

MEDIÁLNÍ PARTNEŘI ČBF

BigMedia

BigMedia je největším poskytovatelem venkovních reklamních nosičů na českém trhu venkovní reklamy.bigmedia.cz

Tvcom.cz

TVcom.cz - TVCOM spolupracuje s největšími sportovními svazy v České republice a diváci tak mohou sledovat všechna utkání vybraných soutěží na internetu (basketbal, fotbal, volejbal, florbal atd.).TVCOM

MarketUP

MarketUP
Firma zabývající se online marketingem a prodejem. Pro své klienty navrhují a realizují strategii, která bude mít maximální užitek.MarketUP

PARTNEŘI ČBF

Blažek

Společnost BLAŽEK PRAHA a.s. byla založena v roce 1992. V současnosti zaujímá přední místo mezi výrobci oděvů na českém trhu. Jejím hlavním předmětem činnosti je výroba a prodej pánských oděvů. Blažek

ČEPS

Zajišťujeme rovnováhu výroby a spotřeby elektřiny v každém okamžiku. Provozujeme, rozvíjíme a udržujeme elektroenergetickou přenosovou soustavu ČR.www.ceps.cz

Molten

Basketbalové míče MOLTEN – hrají se mnou mistři světa, olympijští vítězové, Kooperativa NBL, ŽBL i minižáci. Zkuste to i vy!!www.molten.cz

APS/NIKE

APS/NIKE
APS je celosvětovým držitelem licence na obuv Nike. Zabývá se marketingem, distribucí a prodejem top výrobků Nike pro některé sporty. www.athleteps.com

mondoworldwide

Mondoworldwide
Mondo Sport&Flooring vyvíjí, projektuje a vyrábí sportovní povrchy a zařízení pro vnitřní i venkovní plochy. mondoworldwide

EA Hotels

EuroAgentur Hotels & Travel, a.s. provozuje český hotelový řetězec působící na trhu cestovního ruchu a hotelnictví více než 27 let. 40 hotelů a resortů pod značkou EA Hotels najdete v nejatraktivnějších obchodních a turistických lokalitách České republiky, na Slovensku a v Ruské federaci. EA Hotels

Marienbad

Léčebné lázně Mariánské Lázně a.s. jako jediná navazuje na bohatou tradici lázeňské péče v Mariánských Lázních. Marienbad

 

INSTITUČNÍ PARTNEŘI ČBF

FIBA

FIBA je mezinárodní organizace sdružující 213 národních basketbalových federací po celém světě. FIBA

Český olympijský výbor

Český olympijský výbor má dle olympijské charty rozvíjet a šířit olympijské ideály a zastupovat a zabezpečovat účast České republiky na olympijských hrách.ČOV

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

MŠMT patří mezi ústřední orgány státní správy, v jejichž čele stojí člen vlády ČR, který se zabývá činností ve školství, tělovýchově a práci s mládeží.MŠMT

Česká unie sportu

Česká unie sportu je největší střešní a servisní sportovní organizace v ČR. Jsou v ní dobrovolně sdruženy sportovní svazy, sportovní kluby a tělovýchovné jednoty i jejich sdružení.ČUS

Asosiace školských sportovních klubů

Asociace školních sportovních klubů sdružuje fyzické a právnické osoby a jiné kolektivy, jejichž společným cílem je organizovat zájmovou tělovýchovnou a sportovní činnost dětí a mládeže na ZŠ a SŠ a ve školských zařízeních ČR.AŠSK

Konto Bariéry

Konto Bariéry
Našim cílem je zlepšení života handicapovaných občanů a jejich plnohodnotné zapojení do společnosti. Pomáháme vracet lidi do života. Konto Bariéry

MMR

Vzniklo 1. listopadu 1996 a je ústředním orgánem státní správy mimo jiné ve věcech regionální politiky, politiky bydlení, rozvoje domovního a bytového fondu, nájmu bytů a nebytových prostor, územního plánování, stavebního řádu, vyvlastnění, investiční politiky, cestovního ruchu, veřejné dražby a pohřebnictví. MMR

Vysokoškolské sportovní centrum MŠMT

Vysokoškolské sportovní centrum MŠMT VSC