image

21.07.2020

Hledání lídrů a plánování do budoucna. ČBF Summer Academy sklízí chválu

Úspěšný první ročník projektu ČBF Summer Academy za sebou mají mládežnické reprezentace mužů i žen U17, U18 a U20. O ženském kempu jsme psali v minulém článku, dnes se zaměříme na mužský kemp, který proběhl v Kutné Hoře od 6. do 11. července za účasti realizačních týmů tří reprezentačních týmů a také zahraničního experta Stefana Weisenböcka.

 

„Když nám odpadly mládežnické šampionáty, rozhodli jsme se přípravu nějak oživit. Líbila se nám možnost uspořádání delší akce, kde by byli hráči delší čas pospolu. Navíc mohou spolupracovat tři realizační týmy, což nám připadalo jako velká výhoda. Další výhodou je fakt, že trenéři mohli vidět hráče tak trochu napříč kategoriemi a připravit se třeba na to, které hráče budou mít v budoucnu ve svém kádru. Rozdíl byl také v tréninkových skupinách, které jsme měli rozdělené na hráče z perimetru a tzv. inside. Tím se mladší a straší hráči na stejných pozicích můžou potkat při společném tréninku, což je pro mladší motivace a starší se velmi rychle stávají takovými mentory a lídry skupiny,“ popisuje vedoucí úseku chlapeckých mládežnických reprezentací na ČBF Jiří Welsch. Jeho myšlenku o mentorech potvrzuje jedna z vycházejících hvězd kempu a Jan Zídek.

 

„Z kempu jsem si odnesl dobré zkušenosti, především díky širokému kádru trenérů, který se věnoval velmi intenzivně hráčům. Já měl tu čest trénovat ještě o jeden individuální trénink denně navíc s Lubošem Bartoněm a Dinem Repešou, což jsou skvělí trenéři. V těchto individuálních trénincích jsem je měl jen pro sebe, proto jsme se mohli soustředit na detaily a preciznost provedení drillu. Rád jsem působil jako inspirace a motivace pro mladší hráče. Byla zajímavá zkušenost ocitnout se v pozici „role modela“, jelikož to většinu mé basketbalové kariéry bylo naopak, když jsem trénoval a hrál za starší kategorie,“ říká dvacetiletý Zídek, který působí na americké univerzitě Pepperdine.

 

Pozitivní ohlasy padají i ze stran trenérů, kteří se skupinami hráčů pracovali v průběhu celého týdne.

 

„Potkali se nejtalentovanější hráči z mládežnických reprezentací, kteří byli rozděleni podle pozic a my trenéři jsme tak mohli zacházet ještě do větších detailů, co se individuálních činností týče. Hráči byli odhodlaní se každým dnem zlepšovat, což usnadňovalo naši práci a přinášelo radost do všech tréninků. Troufám si říct, že spolu s dalšími trenéry jsme vytvořili fungující tým, který vyšperkovala přítomnost erudovaného odborníka Stefana Weissenböcka, který přinesl do tréninku opět nové poznatky a detaily. Chtěl bych touto cestou poděkovat českému basketbalu za podporu našich reprezentací v této nelehké době a jsem rád, že se nám všem podařilo tento projekt zrealizovat,“ dodává reprezentační trenér U20 a zároveň kouč svitavských turů Lukáš Pivoda a jeho kolega od U18 a zároveň dlouholetý reprezentant Luboš Bartoň souhlasí.

 

„Myslím si, že tato akce se velmi povedla a paradoxně současná situace tomu napomohla. Jednalo se o první a doufám, že ne poslední pokus sjednotit více repre družstva mládeže, nejen hráče, ale také trenéry. Společné šestidenní fungování nám všem dalo hodně podnětů do budoucna a Štefanova účast byla ta další přidaná hodnota,“ myslí si Bartoň.

 

Že by tato akce neměla být jen výjimkou potvrzující pravidlo, a naopak se dají očekávat pokračování potvrzuje také Bartoňův dlouholetý spoluhráč a kamarád Welsch. „Určitě chce podobné akce do budoucna opakovat a věřím, že je to první z mnoha ročníků,“ dodává na závěr Welsch.

HLAVNÍ PARTNEŘI ČBF

AirBank

AirBank
dělá bankovnictví jednodušeji, bez zbytečností a hvězdiček, férově a narovinu. Zkrátka takové, abyste se pro něj mohli rozhodnout i vy. www.airbank.cz

Kooperativa

KOOPERATIVA
Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group je druhou největší pojišťovnou na tuzemském trhu. Byla založena v roce 1991 jako první komerční pojišťovna na území bývalého Československa. www.koop.cz

Skupina ČEZ

Skupina ČEZ
ČEZ, a. s. je největší výrobce elektřiny v České republice a mateřská společnost Skupiny ČEZ, která sdružuje další desítky společností. Značka ČEZ představuje výrobce či dodavatele energií celkem v 7 zemích, a má tak silnou pozici mezi energetikami ve střední a jihovýchodní Evropě. Skupina ČEZ

Tipsport

TIPSPORT
Sázková kancelář Tipsport, největší sázková kancelář v České republice, specializující se na kurzové sázky (především na sportovní události), byla založena v květnu roku 1991. www.tipsport.cz

Hyundai

Hyundai
Hyundai je jihokorejský podnik, jehož výrobní náplní je strojírenská výroba, stavba lodí, chemická výroba, elektronika a výroba automobilů. V ČR v Nošovicích sídlí historicky první výrobní závod Hyundai v Evropě, označován jako jedna z nejmodernějších automobilek v Evropě. www.hyundai.cz

GENERÁLNÍ MEDIÁLNÍ PARTNER ČBF

ČT4

Česká televize je jedinou českou veřejnoprávní televizní společností poskytující své vysílání na území Česka. V současnosti ČT vysílá čtyři celoplošné programy (ČT 1, ČT 2, ČT Sport a ČT 24).Česká televize

HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNEŘI ČBF

MF DNES

Mladá fronta DNES je největší seriózní deník v České republice. Čtenářům přináší aktuální a kvalitní zpravodajství, užitečné servisní informace i oddechové čtení ve specializovaných přílohách a časopisech.MF DNES

iDNES.cz

Zpravodajský portál iDNES.cz přinesl první zpravodajství uživatelům internetu v roce 1998. Dnes navštíví iDNES.cz měsíčně více než 6 milionů čtenářů. iDNES.cz nabízí obrovskou škálu obsahu, hlavní roli hrají zprávy z České republiky, ze zahraničí, z ekonomiky či s krimi tématikou a magazínové sekce zaměřené na muže či ženy.iDNES.cz

Český rozhlas

Radiožurnál je moderní zpravodajsko-publicistická rozhlasová stanice. 24 hodin denně nabízí rychlý, kvalitní a komplexní informační servis o událostech doma i v zahraničí.Radiožurnál

MEDIÁLNÍ PARTNEŘI ČBF

BigMedia

BigMedia je největším poskytovatelem venkovních reklamních nosičů na českém trhu venkovní reklamy.bigmedia.cz

Tvcom.cz

TVcom.cz - TVCOM spolupracuje s největšími sportovními svazy v České republice a diváci tak mohou sledovat všechna utkání vybraných soutěží na internetu (basketbal, fotbal, volejbal, florbal atd.).TVCOM

MarketUP

MarketUP
Firma zabývající se online marketingem a prodejem. Pro své klienty navrhují a realizují strategii, která bude mít maximální užitek.MarketUP

PARTNEŘI ČBF

Blažek

Společnost BLAŽEK PRAHA a.s. byla založena v roce 1992. V současnosti zaujímá přední místo mezi výrobci oděvů na českém trhu. Jejím hlavním předmětem činnosti je výroba a prodej pánských oděvů. Blažek

ČEPS

Zajišťujeme rovnováhu výroby a spotřeby elektřiny v každém okamžiku. Provozujeme, rozvíjíme a udržujeme elektroenergetickou přenosovou soustavu ČR.www.ceps.cz

Molten

Basketbalové míče MOLTEN – hrají se mnou mistři světa, olympijští vítězové, Kooperativa NBL, ŽBL i minižáci. Zkuste to i vy!!www.molten.cz

APS/NIKE

APS/NIKE
APS je celosvětovým držitelem licence na obuv Nike. Zabývá se marketingem, distribucí a prodejem top výrobků Nike pro některé sporty. www.athleteps.com

mondoworldwide

Mondoworldwide
Mondo Sport&Flooring vyvíjí, projektuje a vyrábí sportovní povrchy a zařízení pro vnitřní i venkovní plochy. mondoworldwide

EA Hotels

EuroAgentur Hotels & Travel, a.s. provozuje český hotelový řetězec působící na trhu cestovního ruchu a hotelnictví více než 27 let. 40 hotelů a resortů pod značkou EA Hotels najdete v nejatraktivnějších obchodních a turistických lokalitách České republiky, na Slovensku a v Ruské federaci. EA Hotels

Marienbad

Léčebné lázně Mariánské Lázně a.s. jako jediná navazuje na bohatou tradici lázeňské péče v Mariánských Lázních. Marienbad

 

INSTITUČNÍ PARTNEŘI ČBF

FIBA

FIBA je mezinárodní organizace sdružující 213 národních basketbalových federací po celém světě. FIBA

Český olympijský výbor

Český olympijský výbor má dle olympijské charty rozvíjet a šířit olympijské ideály a zastupovat a zabezpečovat účast České republiky na olympijských hrách.ČOV

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

MŠMT patří mezi ústřední orgány státní správy, v jejichž čele stojí člen vlády ČR, který se zabývá činností ve školství, tělovýchově a práci s mládeží.MŠMT

Česká unie sportu

Česká unie sportu je největší střešní a servisní sportovní organizace v ČR. Jsou v ní dobrovolně sdruženy sportovní svazy, sportovní kluby a tělovýchovné jednoty i jejich sdružení.ČUS

Asosiace školských sportovních klubů

Asociace školních sportovních klubů sdružuje fyzické a právnické osoby a jiné kolektivy, jejichž společným cílem je organizovat zájmovou tělovýchovnou a sportovní činnost dětí a mládeže na ZŠ a SŠ a ve školských zařízeních ČR.AŠSK

Konto Bariéry

Konto Bariéry
Našim cílem je zlepšení života handicapovaných občanů a jejich plnohodnotné zapojení do společnosti. Pomáháme vracet lidi do života. Konto Bariéry

MMR

Vzniklo 1. listopadu 1996 a je ústředním orgánem státní správy mimo jiné ve věcech regionální politiky, politiky bydlení, rozvoje domovního a bytového fondu, nájmu bytů a nebytových prostor, územního plánování, stavebního řádu, vyvlastnění, investiční politiky, cestovního ruchu, veřejné dražby a pohřebnictví. MMR

Vysokoškolské sportovní centrum MŠMT

Vysokoškolské sportovní centrum MŠMT VSC