image

14.12.2018

Karel Šíp naše zápasy sledoval, říká Hruban po natáčení Všechnopárty

Při jeho nabitém programu nebylo vůbec jednoduché sladit se s vysílacím plánem Všechnopárty Karla Šípa. Křídelník reprezentace a ČEZ Basketball Nymburk se však nakonec v závěru listopadu - po téměř dvouměsíčním hledání vhodného data - pódia v pražském divadle Semafor dočkal a dnes večer v 21:40 na ČT1 uvidíte výsledek. „Lidi se docela smáli,“ pochvaloval si 29letý forward, který měl při natáčení mezi diváky v nevelkém semaforském hledišti i svoji manželku.

 

Vojto, za ty roky na elitní basketbalové scéně už jste zvyklý vystupovat na veřejnosti, přesto byla tam před vaší první televizní talkshow nervozita?

Trochu samozřejmě byla. Na nějaké kamery jsme už z basketu zvyklí, ale tohle je trochu něco jiného, navíc se tam po nás chce i jiná „produkce“. Když jsem se ale s panem Šípem setkal, a měli jsme nějaké sezení před samotným natáčením, už to ze mě spadlo. On je extrémně příjemný společník a při stylu, jakým vede dialog, tam člověka nenechá jen sedět a mlčet. A to je fajn zvlášť pro někoho, kdo není na takové vystupování zvyklý.

 

I vám stejně jako spoluhráči Jaromíru Bohačíkovi, který byl minulý týden v Show Jana Krause, někdo z televizního štábu volal kvůli průzkumnému rozhovoru předem?

Mně ne. Co potřebovali, to si asi zjistili sami. Já dostal předem jediný pokyn ohledně oblečení, aby se to pak netlouklo s kamerou. A pak už přímo v divadle přišlo patnáctiminutové přípravné posezení s panem Šípem.

 

Popište trochu blíž tuhle přípravnou fázi.

V divadle jsem byl asi hodinu před natáčením. Měl jsem možnost si promluvit i s ostatními účinkujícími, pak jsem šel do maskérny a následoval předběžný rozhovor s panem Šípem o tom, o čem se budeme bavit, a jak bude vést rozhovor. Já šel na řadu jako třetí, takže když to začalo, čekal jsem v zákulisí asi hodinu, než jsem vyběhl na pódium.

 

Co o vás Karel Šíp věděl dopředu?

Říkal, že na naše reprezentační zápasy koukal a že to bylo super. Upozornil mě, že se bude hlavně hodně ptát a že se bude ptát i na řadu věcí, na které by se normálně ptát nemusel, ale v rámci toho, aby - jak se říká – řeč nestála, se na ně stejně zeptá. A taky že nechce, abych odpovídal jednoduchými větami, naopak jsem se měl snažit rozmluvit víc.

 

Je to tak, že Karel Šíp nemá připravený žádný koncept svého rozhovoru a že jede tak říkajíc z voleje?

Ano, to říkal i sám, že to není nějak připravené a to včetně témat. Vždycky začne nějakými obecnými věcmi, a až ho něco zaujme, tak se na to víc soustředí a rozvine to. On tomu říká „rozhovor u piva“. O Karlu Šípovi je známé, že je to docela velký sportovní fanoušek a že i o basketu a o nás leccos ví. Možná jednou dvakrát se stalo, že něco jako by nevěděl, ale to spíš bylo pro účel toho rozhovoru, a ne že by to opravdu neznal.

 

Zaskočil vás něčím?

Ani ne, já jsem jen udělal klasickou chybu - jak jsem nepočítal s tím, že se pořád o tolik dní předtáčí -, že jsem vyprávěl o našem tehdy blížícím se zápase s Francií a pozval jsem na něj diváky, což asi bude vystřiženo. Takže bych řekl, že mě zaskočila ta televizní kouzla, ale jinak to proběhlo podle očekávání.

 

Byli jste i vtipní?

Lidi se docela smáli, takže myslím, že i jo. Mě to už trochu splývá, tak se už těším, až se na to podívám jakoby zvenku, abych to viděl jinak, než z toho křesla v divadle.

 

Jak dlouho s vámi Karel Šíp při natáčení mluvil a o kolik kratší sestřih uvidíme my?

Celé představení trvá asi hodinu čtyřicet a do televize jde kolem 50 minut. A já sám jsem mluvil asi pětatřicet.

 

Dalšími hosty tohoto dílu budou herečka Libuše Švormová a expert na virtuální realitu Martin Holečko. Stihli jste si promluvit?

S paní Švormovou jsme mluvili hlavně o tom jak byla hrozně nervózní, protože na tohle není vůbec zvyklá. Většina herců prý tohle vystupování nedělá ráda, protože nemají rádi, když nemají svou danou roli. A Martin Holečko mluvil třeba o tom, jak se virtuální realita využívá při sportu a trénování.

 

Vy už máte zkušenost s hraním před televizními kamerami i před osmi tisíci fanoušků. Teď jste byl zase ve světlech ramp jako bavič před necelou stovkou lidí na divadelním pódiu. Jaký je to rozdíl?

Tohle menší publikum je daleko horší. Je to všechno bližší, intimnější, kdežto při basketu jsou ti lidé daleko. Z pohledu té vzájemné interakce a blízkosti publika je tak tohle mnohem těžší, než hrát basket i před mnohem větší návštěvou.

 

Bylo i něco, co vás při téhle nové zkušenosti třeba i zklamalo?

Ne, to vůbec. Naopak jsem byl překvapený, jak moc mě to bavilo, jak příjemná zkušenost to byla, a jak příjemní byli i všichni ti lidé okolo. Panovala tam skoro domácí, rodinná atmosféra.

 

Jak jste vůbec s kolegou Bohačíkem vyhodnotili svá televizní vystoupení, která na obrazovkách proběhnou prakticky během týdne?

Mě z ČT kontaktovali mnohem dřív než jeho, ale protože natáčecí dny Všechnopárty jsou, tuším, úterky a středy, kdy se hraje Liga mistrů, první volno jsem měl až při reprezentační pauze. Takže jsme byli v kontaktu skoro dva měsíce. Navíc Všechnopárty se točí nějaké tři týdny dopředu a Show Jana Krause jen den předem, takže se to sešlo z jiných důvodů. Jinak myslím, že ten hlavní rozdíl v obou talkshow je v moderátorech. Jan Kraus toho míň odpustí, snaží se být vtipný hlavně on, i za cenu toho, že budou vypadat hůř ti ostatní, což je pro hosty těžší. Já tak byl radši u Karla Šípa, který se snaží, aby hosté měli co povídat, vtipní byli oni a ten rozhovor byl vyrovnaný.

 

I vy jste stejně jako kolega dostal za své vystoupení, tentokrát ve veřejnoprávním médiu, odměnu?

Jo, a překvapivě jsem dopadl o něco líp než „Boči“. (směje se)

 

 

HLAVNÍ PARTNEŘI ČBF

HomeCredit

HomeCredit
www.homecredit.cz

Kooperativa

KOOPERATIVA
Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group je druhou největší pojišťovnou na tuzemském trhu. Byla založena v roce 1991 jako první komerční pojišťovna na území bývalého Československa. www.koop.cz

Skupina ČEZ

Skupina ČEZ
Skupina ČEZ

Tipsport

TIPSPORT
Sázková kancelář Tipsport, největší sázková kancelář v České republice, specializující se na kurzové sázky (především na sportovní události), byla založena v květnu roku 1991. www.tipsport.cz

Hyundai

Hyundai
Hyundai je jihokorejský podnik, jehož výrobní náplní je strojírenská výroba, stavba lodí, chemická výroba, elektronika a výroba automobilů. V ČR v Nošovicích sídlí historicky první výrobní závod Hyundai v Evropě, označován jako jedna z nejmodernějších automobilek v Evropě. www.hyundai.cz

GENERÁLNÍ MEDIÁLNÍ PARTNER ČBF

ČT4

Česká televize je jedinou českou veřejnoprávní televizní společností poskytující své vysílání na území Česka. V současnosti ČT vysílá čtyři celoplošné programy (ČT 1, ČT 2, ČT Sport a ČT 24).Česká televize

MEDIÁLNÍ PARTNEŘI ČBF

Deník

Deník
Zprávy a publicistika z regionů České republiky i ze světa. Deník

Český rozhlas

Radiožurnál je moderní zpravodajsko-publicistická rozhlasová stanice. 24 hodin denně nabízí rychlý, kvalitní a komplexní informační servis o událostech doma i v zahraničí.Radiožurnál

Tvcom.cz

TVcom.cz - TVCOM spolupracuje s největšími sportovními svazy v České republice a diváci tak mohou sledovat všechna utkání vybraných soutěží na internetu (basketbal, fotbal, volejbal, florbal atd.).TVCOM

Basketmag.cz

BASKET Magazín je jediným tištěným médiem, které je v Česku a na Slovensku zaměřeno na basketbal. Webový portál BASKETMAG.CZ nabízí denní informace ze světa basketbalu.Basketmag.cz

MarketUP

MarketUP
Firma zabývající se online marketingem a prodejem. Pro své klienty navrhují a realizují strategii, která bude mít maximální užitek.MarketUP

BigMedia

BigMediabigmedia.cz

PARTNEŘI ČBF

Czechtourism

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Blažek

Společnost BLAŽEK PRAHA a.s. byla založena v roce 1992. V současnosti zaujímá přední místo mezi výrobci oděvů na českém trhu. Jejím hlavním předmětem činnosti je výroba a prodej pánských oděvů. Blažek

Molten

Basketbalové míče MOLTEN – hrají se mnou mistři světa, olympijští vítězové, Kooperativa NBL, ŽBL i minižáci. Zkuste to i vy!!www.molten.cz

APS/NIKE

APS/NIKE
APS je celosvětovým držitelem licence na obuv Nike. Zabývá se marketingem, distribucí a prodejem top výrobků Nike pro některé sporty. www.athleteps.com

mondoworldwide

Mondoworldwide
Mondo Sport&Flooring vyvíjí, projektuje a vyrábí sportovní povrchy a zařízení pro vnitřní i venkovní plochy. mondoworldwide

EA Hotels

EuroAgentur Hotels & Travel, a.s. provozuje český hotelový řetězec působící na trhu cestovního ruchu a hotelnictví více než 27 let. 40 hotelů a resortů pod značkou EA Hotels najdete v nejatraktivnějších obchodních a turistických lokalitách České republiky, na Slovensku a v Ruské federaci. EA Hotels

INSTITUČNÍ PARTNEŘI ČBF

FIBA

FIBA je mezinárodní organizace sdružující 213 národních basketbalových federací po celém světě. FIBA

Český olympijský výbor

Český olympijský výbor má dle olympijské charty rozvíjet a šířit olympijské ideály a zastupovat a zabezpečovat účast České republiky na olympijských hrách.ČOV

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

MŠMT patří mezi ústřední orgány státní správy, v jejichž čele stojí člen vlády ČR, který se zabývá činností ve školství, tělovýchově a práci s mládeží.MŠMT

Česká unie sportu

Česká unie sportu je největší střešní a servisní sportovní organizace v ČR. Jsou v ní dobrovolně sdruženy sportovní svazy, sportovní kluby a tělovýchovné jednoty i jejich sdružení.ČUS

Asosiace školských sportovních klubů

Asociace školních sportovních klubů sdružuje fyzické a právnické osoby a jiné kolektivy, jejichž společným cílem je organizovat zájmovou tělovýchovnou a sportovní činnost dětí a mládeže na ZŠ a SŠ a ve školských zařízeních ČR.AŠSK

Asosiace školských sportovních klubů

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Konto Bariéry

Konto Bariéry
Našim cílem je zlepšení života handicapovaných občanů a jejich plnohodnotné zapojení do společnosti. Pomáháme vracet lidi do života. Konto Bariéry

MMR

Vzniklo 1. listopadu 1996 a je ústředním orgánem státní správy mimo jiné ve věcech regionální politiky, politiky bydlení, rozvoje domovního a bytového fondu, nájmu bytů a nebytových prostor, územního plánování, stavebního řádu, vyvlastnění, investiční politiky, cestovního ruchu, veřejné dražby a pohřebnictví. MMR