image

18.02.2019

Kluby Kooperativa NBL nehrály bez faulů. Naštěstí.

Oficiální charitativní projekt českého basketbalu s názvem Bez faulů v tomto roce pomáhal osmiletému Kryštofovi získat sportovní protézu, čtrnáctiletému Jakubovi, který je po onkologickém onemocnění míchy, získat ortopedický dětský vozík, a dvacetileté Vendy získat handbike. Do projektu se zapojili hráči a kluby nejvyšší mužské soutěže Kooperativa NBL, Asociace ligových klubů, Česká basketbalová federace, Česká televize a díky dárcovským SMS mohli pomoci i basketbaloví fanoušci.

 

Týmy Kooperativa NBL pomáhaly prostřednictvím vybraného utkání během charitativního období (leden – únor), kdy na konto výše uvedených příjemců připsaly 100 korun za každou minutou střelu, 200 korun za spáchaný faul a rovnou tisícovku za technickou chybu.

 

Pojišťovna Kooperativa přispívala v průběhu celého charitativního období a při Kooperativa NBL All Star Game 2018 v rámci statistiky Kooperativa Faktor pětistovkou za smeč a tisícikorunou za alley-oop.

 

Kluby NBL celkově vybraly za své lednové zápasy téměř 102 tisíc korun, když nejvíce přispěla NH Ostrava při prohraném duelu s Opavou na začátku února. Za ten i díky dvěma technickým chybám darovala chlapcům 11 100 Kč. Příliš vzadu nezůstal při svém utkání s Nymburkem pražský USK, jenž dodal na konto obou chlapců celkem 9 700 Kč. Královským Sokolům nespadlo při utkání s Ústím do koše hned 51 střel, a i díky tomu jsou na děleném třetím místě tabulky spolu s Opavou s 9 100 Korunami.

 

Pojišťovna Kooperativa přispěla za NBL All Star Game díky osmatřiceti smečím a třem akcím alley-oop 22 tisíc. Nejvíce přispívala během charitativního období za utkání Olomoucko – Svitavy, které nabídlo sedm smečí a tři alley-oopy, takže příspěvek činil 6 500 Korun. Na pomyslném druhém místě je duel Nymburk – Děčín za 4 500 Kč a o třetí místo se dělí s 4 000 Korunami zápas Opavy s Olomouckem a Děčína s Olomouckem.

 

Celkově tedy bylo díky NBL vybráno 205 400 korun, když Pojišťovna Kooperativa přispěla 103 500 Kč za nakumulovaných 169 „dunků“ a devatenáct akcí alley-oop. Po započtení DMS se částka vyšplhala na 212 580 Kč.

 

„Navazovali jsme na basketbalovou charitativní tradici, ale i tak považuji vybranou částku v prvním ročníku naší nové charity za velký úspěch. Je skvělé, že kluby Kooperativa NBL bojující na hřišti o každý bod se spojí, aby společnými silami pomohly vybrat co nejvyšší částku. Té bychom nedosáhli bez pomoci fanoušků a České televize a podpory generálního partnera ligy pojišťovny Kooperativa a samozřejmě Konta Bariéry. Věřím, že vybraná částka pomůže zlepšit život těm, kteří měli méně štěstí než většina z nás. To byl náš hlavní cíl. Těším se, že za rok budeme v projektu s našimi partnery opět pokračovat,“ potěšil výsledek projektu předsedu Asociace ligových klubů a člena Výboru ČBF Tomáše Kotrče.

 

 

 

BezFaulu2019

 

 

HLAVNÍ PARTNEŘI ČBF

Kooperativa

KOOPERATIVA
Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group je druhou největší pojišťovnou na tuzemském trhu. Byla založena v roce 1991 jako první komerční pojišťovna na území bývalého Československa. www.koop.cz

Skupina ČEZ

Skupina ČEZ
Skupina ČEZ

Tipsport

TIPSPORT
Sázková kancelář Tipsport, největší sázková kancelář v České republice, specializující se na kurzové sázky (především na sportovní události), byla založena v květnu roku 1991. www.tipsport.cz

Hyundai

Hyundai
Hyundai je jihokorejský podnik, jehož výrobní náplní je strojírenská výroba, stavba lodí, chemická výroba, elektronika a výroba automobilů. V ČR v Nošovicích sídlí historicky první výrobní závod Hyundai v Evropě, označován jako jedna z nejmodernějších automobilek v Evropě. www.hyundai.cz

GENERÁLNÍ MEDIÁLNÍ PARTNER ČBF

ČT4

Česká televize je jedinou českou veřejnoprávní televizní společností poskytující své vysílání na území Česka. V současnosti ČT vysílá čtyři celoplošné programy (ČT 1, ČT 2, ČT Sport a ČT 24).Česká televize

MEDIÁLNÍ PARTNEŘI ČBF

Deník

Deník
Zprávy a publicistika z regionů České republiky i ze světa. Deník

Český rozhlas

Radiožurnál je moderní zpravodajsko-publicistická rozhlasová stanice. 24 hodin denně nabízí rychlý, kvalitní a komplexní informační servis o událostech doma i v zahraničí.Radiožurnál

Tvcom.cz

TVcom.cz - TVCOM spolupracuje s největšími sportovními svazy v České republice a diváci tak mohou sledovat všechna utkání vybraných soutěží na internetu (basketbal, fotbal, volejbal, florbal atd.).TVCOM

Basketmag.cz

BASKET Magazín je jediným tištěným médiem, které je v Česku a na Slovensku zaměřeno na basketbal. Webový portál BASKETMAG.CZ nabízí denní informace ze světa basketbalu.Basketmag.cz

MarketUP

MarketUP
Firma zabývající se online marketingem a prodejem. Pro své klienty navrhují a realizují strategii, která bude mít maximální užitek.MarketUP

 

PARTNEŘI ČBF

Czechtourism

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Molten

Basketbalové míče MOLTEN – hrají se mnou mistři světa, olympijští vítězové, Kooperativa NBL, ŽBL i minižáci. Zkuste to i vy!!www.molten.cz

mondoworldwide

Mondoworldwide
Mondo Sport&Flooring vyvíjí, projektuje a vyrábí sportovní povrchy a zařízení pro vnitřní i venkovní plochy. mondoworldwide

APS/NIKE

APS/NIKE
APS je celosvětovým držitelem licence na obuv Nike. Zabývá se marketingem, distribucí a prodejem top výrobků Nike pro některé sporty. www.athleteps.com

Marienbad

Léčebné lázně Mariánské Lázně a.s. jako jediná navazuje na bohatou tradici lázeňské péče v Mariánských Lázních. Marienbad

EA Hotels

EuroAgentur Hotels & Travel, a.s. provozuje český hotelový řetězec působící na trhu cestovního ruchu a hotelnictví více než 27 let. 40 hotelů a resortů pod značkou EA Hotels najdete v nejatraktivnějších obchodních a turistických lokalitách České republiky, na Slovensku a v Ruské federaci. EA Hotels

Lotus

Lotus je značka, pod kterou se začal ve Španělsku v roce 1980 odvíjet příběh dnešní velké hodinářské rodiny Festina Group, v současnosti jednoho z nejúspěšnějších hodinářských uskupení světa. Lotus

Blažek

Společnost BLAŽEK PRAHA a.s. byla založena v roce 1992. V současnosti zaujímá přední místo mezi výrobci oděvů na českém trhu. Jejím hlavním předmětem činnosti je výroba a prodej pánských oděvů. Blažek

INSTITUČNÍ PARTNEŘI ČBF

FIBA

FIBA je mezinárodní organizace sdružující 213 národních basketbalových federací po celém světě. FIBA

Český olympijský výbor

Český olympijský výbor má dle olympijské charty rozvíjet a šířit olympijské ideály a zastupovat a zabezpečovat účast České republiky na olympijských hrách.ČOV

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

MŠMT patří mezi ústřední orgány státní správy, v jejichž čele stojí člen vlády ČR, který se zabývá činností ve školství, tělovýchově a práci s mládeží.MŠMT

Česká unie sportu

Česká unie sportu je největší střešní a servisní sportovní organizace v ČR. Jsou v ní dobrovolně sdruženy sportovní svazy, sportovní kluby a tělovýchovné jednoty i jejich sdružení.ČUS

Asosiace školských sportovních klubů

Asociace školních sportovních klubů sdružuje fyzické a právnické osoby a jiné kolektivy, jejichž společným cílem je organizovat zájmovou tělovýchovnou a sportovní činnost dětí a mládeže na ZŠ a SŠ a ve školských zařízeních ČR.AŠSK

Asosiace školských sportovních klubů

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Konto Bariéry

Konto Bariéry
Našim cílem je zlepšení života handicapovaných občanů a jejich plnohodnotné zapojení do společnosti. Pomáháme vracet lidi do života. Konto Bariéry

MMR

Vzniklo 1. listopadu 1996 a je ústředním orgánem státní správy mimo jiné ve věcech regionální politiky, politiky bydlení, rozvoje domovního a bytového fondu, nájmu bytů a nebytových prostor, územního plánování, stavebního řádu, vyvlastnění, investiční politiky, cestovního ruchu, veřejné dražby a pohřebnictví. MMR