image

14.06.2017

Lvice znají kompletní dvanáctku. Na ME bez Evy Kopecké

Trenér basketbalové reprezentace žen dnes večer definitivně uzavřel nominaci na domácí evropský šampionát. Ivan Beneš musel ukázat ještě na jednu hráčku ze současného třináctičlenného kádru. Mistrovství Evropy bude bez Evy Kopecké.

 

Křídlo brněnského KP přišlo o svou premiérovou účast na seniorské vrcholné akci opravdu na poslední chvíli. Evropský šampionát totiž začíná v Hradci Králové a Praze už v pátek. Trenér Ivan Beneš tak měl nejvyšší čas určit finální dvanáctku hráček, která se představí domácímu publiku.

 

"Každé vyřazení z kádru trenéra bolí, nicméně je to jedna z jeho povinností. Bylo to o to bolstnější, že to bylo těsně před šampionátem a byla to jedna hráčka. Dlouho jsme váhali, jestli máme družstvo zredukovat přes velké nebo malé hráčky. Černého Petra dostala Eva Kopecká," uvedl své rozhodnutí trenér národního týmu.

 

Zároveň dodal důvody, které ho k tomu vedly: "Váhali jsme mezi Evkou a Lenkou Bartákovou. Pro Lenku rozhodlo to, že je jednička, kdežto Eva hraje v klubu dvojku. V případě zranění jedné ze dvou stabilních rozehrávaček (Vyoralová, Záplatová) by Lenka mohla zaskočit. To byl hlavní důvod. Ani ne výkonnostní jako taktický."

 

Kopecká ještě vloni reprezentovala v kategorii do 20 let a byla jednou z tahounek reprezentace. Dobrou formu si přenesla i do klubové sezony, kde získala s KP Brno kompletní sadu medailí. Dlouho pak žila naděje na to, že povedený rok zakončí na domácím ME.

Druhá nejmladší hráčka letošního výběru nastoupila do většiny přípravných zápasů. I když se dnes dozvěděla nepříjemnou zprávu, může z nabytých zkušeností čerpat v budoucí kariéře. Vždyť další reprezentační akce je už v listopadu.

 

"Záleží na hráčce. Eva talent i fyzické dispozice má. Když jsem se s ní loučil, říkal jsem jí, že jí to nesmí demotivovat, naopak by jí to mělo motivovat k práci. Když na sobě bude pracovat, tak už za rok by ten posun měl být takový, že by smutná neměla být ona," uvedl Beneš k budoucnosti Kopecké.

 

"Eva dostala nabídku, aby zůstala s týmem se všemi výhodami kromě sezení na lavičce během zápasu. Věřím, že jí přijme, protože s holkami strávila hodně času a že i jako nehrající bude chtít být u toho, v plných halách a věřím, že i u nějakého úspěchu," uzavřel trenér.

 

HLAVNÍ PARTNEŘI ČBF

Kooperativa

KOOPERATIVA
Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group je druhou největší pojišťovnou na tuzemském trhu. Byla založena v roce 1991 jako první komerční pojišťovna na území bývalého Československa. www.koop.cz

Čeps,a.s.

ČEPS
Zajišťujeme rovnováhu výroby a spotřeby elektřiny v každém okamžiku. Provozujeme, rozvíjíme a udržujeme elektroenergetickou přenosovou soustavu ČR.Čeps, a.s.

Tipsport

TIPSPORT
Sázková kancelář Tipsport, největší sázková kancelář v České republice, specializující se na kurzové sázky (především na sportovní události), byla založena v květnu roku 1991. www.tipsport.cz

Hyundai

Hyundai
Hyundai je jihokorejský podnik, jehož výrobní náplní je strojírenská výroba, stavba lodí, chemická výroba, elektronika a výroba automobilů. V ČR v Nošovicích sídlí historicky první výrobní závod Hyundai v Evropě, označován jako jedna z nejmodernějších automobilek v Evropě. www.hyundai.cz

GENERÁLNÍ MEDIÁLNÍ PARTNER ČBF

ČT4

Česká televize je jedinou českou veřejnoprávní televizní společností poskytující své vysílání na území Česka. V současnosti ČT vysílá čtyři celoplošné programy (ČT 1, ČT 2, ČT Sport a ČT 24).Česká televize

MEDIÁLNÍ PARTNEŘI ČBF

Deník

Deník
Zprávy a publicistika z regionů České republiky i ze světa. Deník

Český rozhlas

Radiožurnál je moderní zpravodajsko-publicistická rozhlasová stanice. 24 hodin denně nabízí rychlý, kvalitní a komplexní informační servis o událostech doma i v zahraničí.Radiožurnál

Tvcom.cz

TVcom.cz - TVCOM spolupracuje s největšími sportovními svazy v České republice a diváci tak mohou sledovat všechna utkání vybraných soutěží na internetu (basketbal, fotbal, volejbal, florbal atd.).TVCOM

Basketmag.cz

BASKET Magazín je jediným tištěným médiem, které je v Česku a na Slovensku zaměřeno na basketbal. Webový portál BASKETMAG.CZ nabízí denní informace ze světa basketbalu.Basketmag.cz

MarketUP

MarketUP
Firma zabývající se online marketingem a prodejem. Pro své klienty navrhují a realizují strategii, která bude mít maximální užitek.MarketUP

 

PARTNEŘI ČBF

Czechtourism

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Molten

Basketbalové míče MOLTEN – hrají se mnou mistři světa, olympijští vítězové, Kooperativa NBL, ŽBL i minižáci. Zkuste to i vy!!www.molten.cz

mondoworldwide

Mondoworldwide
Mondo Sport&Flooring vyvíjí, projektuje a vyrábí sportovní povrchy a zařízení pro vnitřní i venkovní plochy. mondoworldwide

APS/NIKE

APS/NIKE
APS je celosvětovým držitelem licence na obuv Nike. Zabývá se marketingem, distribucí a prodejem top výrobků Nike pro některé sporty. www.athleteps.com

Marienbad

Léčebné lázně Mariánské Lázně a.s. jako jediná navazuje na bohatou tradici lázeňské péče v Mariánských Lázních. Marienbad

 

INSTITUČNÍ PARTNEŘI ČBF

FIBA

FIBA je mezinárodní organizace sdružující 213 národních basketbalových federací po celém světě. FIBA

Český olympijský výbor

Český olympijský výbor má dle olympijské charty rozvíjet a šířit olympijské ideály a zastupovat a zabezpečovat účast České republiky na olympijských hrách.ČOV

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

MŠMT patří mezi ústřední orgány státní správy, v jejichž čele stojí člen vlády ČR, který se zabývá činností ve školství, tělovýchově a práci s mládeží.MŠMT

Česká unie sportu

Česká unie sportu je největší střešní a servisní sportovní organizace v ČR. Jsou v ní dobrovolně sdruženy sportovní svazy, sportovní kluby a tělovýchovné jednoty i jejich sdružení.ČUS

Asosiace školských sportovních klubů

Asociace školních sportovních klubů sdružuje fyzické a právnické osoby a jiné kolektivy, jejichž společným cílem je organizovat zájmovou tělovýchovnou a sportovní činnost dětí a mládeže na ZŠ a SŠ a ve školských zařízeních ČR.AŠSK

Asosiace školských sportovních klubů

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Konto Bariéry

Konto Bariéry
Našim cílem je zlepšení života handicapovaných občanů a jejich plnohodnotné zapojení do společnosti. Pomáháme vracet lidi do života. Konto Bariéry