image

29.11.2018

MVP Jr. NBA chválí spoluhráče a těší se na Satoranského

Zahrát si za tým NBA se dosud poštěstilo jen čtyřem Čechům. Další stovky si to však mohou vyzkoušet alespoň zprostředkovaně díky projektu Jr. NBA, který umožňuje žákům základních škol do jedenácti let reprezentovat svou školu pod hlavičkou týmů z nejlepší ligy světa. Při třetím ročníku se nejvíce dařilo týmům Washingtonu a New Yorku, které se střetly v pražském finále a z jejich středu byli vybráni i dva nejužitečnější hráči celé soutěže.

 

Takzvanou cenu MVP (Most Valuable Player) získala členka stříbrného týmu Washington Wizards Tereza Hájková, reprezentující ZŠ Na Výsluní z Brandýsa nad Labem a z vítězných New York Knicks Petr Žák, který chodí na ZŠ a MŠ Švihov.

 

„Moc se mi celé finále líbilo. Hrozně dobře jsem si zahrála. Když na sobě mám dres Washingtonu Wizards, můžu si říct, že vlastně hraju NBA. To je super pocit,“ říká Tereza a Petr s ní plně souhlasí.

 

V zážitcích se obě hvězdy turnaje shodly, Petrovy však byly díky celkové výhře přeci jen silnější.

 

„Je nádherný pocit být vítěz Jr. NBA. Budu si pamatovat hlavně halu a pak taky všechny ty, co se mnou hráli. Měl jsem výborné spoluhráče a trenér byl taky dobrý. Bylo nádherné, když na nás padaly konfety po předání poháru. Někdo se lekl té rány, když vystřelily, ale já jsem se lekl spíš těch ohňů, se kterými jsme nastupovali na hřiště před finále,“ rozplývá se Petr.

 

„I druhé místo je krásné. Spoluhráči a spoluhráčky byli hrozně dobří. My si hodně rozumíme a tím jsme to dotáhli až sem, je naše pouto o to větší,“ nevěší hlavu Tereza.

 

Jednou z hlavních cen pro MVP je možnost zúčastnit se v příštím roce kempu Tomáše Satoranského, který jediný Čech v NBA už tradičně v létě pořádá v Praze. Oba ocenění tak budou mít možnost se setkat se svým oblíbeným hráčem.

 

„Tomáše Satoranského občas sleduji. Byli jsme se s týmem BK Brandýs, za který hraji, podívat v Pardubicích, když hrál za reprezentaci proti Rusku. Hrozně moc se těším na setkání s ním. Nemůžu uvěřit, že se s ním uvidím,“ těší se Tereza.

 

„Bohužel Tomáše moc nemám šanci sledovat, protože jsem si ještě nezaplatil Nova Sport, kde běží jeho zápasy. V nároďáku jsem ho viděl v televizi. Je to dobrý hráč, co hraje v NBA, a těším se, až se s ním potkám,“ přitakává Petr.

 

Účast na kempu je tak přibližuje k možné budoucí basketbalové kariéře, o které hlavně Petr už v tak mladém věku sní.

 

„Moc bych si chtěl taky někdy zahrát v NBA. Nejvíc by mě lákalo Chicago Bulls nebo New York Knicks. Prsten, co jsme dostali za výhru budu nosit úplně všude,“ rozplývá se Petr.

 

 

HLAVNÍ PARTNEŘI ČBF

Kooperativa

KOOPERATIVA
Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group je druhou největší pojišťovnou na tuzemském trhu. Byla založena v roce 1991 jako první komerční pojišťovna na území bývalého Československa. www.koop.cz

Čeps,a.s.

ČEPS
Zajišťujeme rovnováhu výroby a spotřeby elektřiny v každém okamžiku. Provozujeme, rozvíjíme a udržujeme elektroenergetickou přenosovou soustavu ČR.Čeps, a.s.

Tipsport

TIPSPORT
Sázková kancelář Tipsport, největší sázková kancelář v České republice, specializující se na kurzové sázky (především na sportovní události), byla založena v květnu roku 1991. www.tipsport.cz

Hyundai

Hyundai
Hyundai je jihokorejský podnik, jehož výrobní náplní je strojírenská výroba, stavba lodí, chemická výroba, elektronika a výroba automobilů. V ČR v Nošovicích sídlí historicky první výrobní závod Hyundai v Evropě, označován jako jedna z nejmodernějších automobilek v Evropě. www.hyundai.cz

GENERÁLNÍ MEDIÁLNÍ PARTNER ČBF

ČT4

Česká televize je jedinou českou veřejnoprávní televizní společností poskytující své vysílání na území Česka. V současnosti ČT vysílá čtyři celoplošné programy (ČT 1, ČT 2, ČT Sport a ČT 24).Česká televize

MEDIÁLNÍ PARTNEŘI ČBF

Deník

Deník
Zprávy a publicistika z regionů České republiky i ze světa. Deník

Český rozhlas

Radiožurnál je moderní zpravodajsko-publicistická rozhlasová stanice. 24 hodin denně nabízí rychlý, kvalitní a komplexní informační servis o událostech doma i v zahraničí.Radiožurnál

Tvcom.cz

TVcom.cz - TVCOM spolupracuje s největšími sportovními svazy v České republice a diváci tak mohou sledovat všechna utkání vybraných soutěží na internetu (basketbal, fotbal, volejbal, florbal atd.).TVCOM

Basketmag.cz

BASKET Magazín je jediným tištěným médiem, které je v Česku a na Slovensku zaměřeno na basketbal. Webový portál BASKETMAG.CZ nabízí denní informace ze světa basketbalu.Basketmag.cz

MarketUP

MarketUP
Firma zabývající se online marketingem a prodejem. Pro své klienty navrhují a realizují strategii, která bude mít maximální užitek.MarketUP

 

PARTNEŘI ČBF

Czechtourism

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Molten

Basketbalové míče MOLTEN – hrají se mnou mistři světa, olympijští vítězové, Kooperativa NBL, ŽBL i minižáci. Zkuste to i vy!!www.molten.cz

mondoworldwide

Mondoworldwide
Mondo Sport&Flooring vyvíjí, projektuje a vyrábí sportovní povrchy a zařízení pro vnitřní i venkovní plochy. mondoworldwide

APS/NIKE

APS/NIKE
APS je celosvětovým držitelem licence na obuv Nike. Zabývá se marketingem, distribucí a prodejem top výrobků Nike pro některé sporty. www.athleteps.com

Marienbad

Léčebné lázně Mariánské Lázně a.s. jako jediná navazuje na bohatou tradici lázeňské péče v Mariánských Lázních. Marienbad

INSTITUČNÍ PARTNEŘI ČBF

FIBA

FIBA je mezinárodní organizace sdružující 213 národních basketbalových federací po celém světě. FIBA

Český olympijský výbor

Český olympijský výbor má dle olympijské charty rozvíjet a šířit olympijské ideály a zastupovat a zabezpečovat účast České republiky na olympijských hrách.ČOV

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

MŠMT patří mezi ústřední orgány státní správy, v jejichž čele stojí člen vlády ČR, který se zabývá činností ve školství, tělovýchově a práci s mládeží.MŠMT

Česká unie sportu

Česká unie sportu je největší střešní a servisní sportovní organizace v ČR. Jsou v ní dobrovolně sdruženy sportovní svazy, sportovní kluby a tělovýchovné jednoty i jejich sdružení.ČUS

Asosiace školských sportovních klubů

Asociace školních sportovních klubů sdružuje fyzické a právnické osoby a jiné kolektivy, jejichž společným cílem je organizovat zájmovou tělovýchovnou a sportovní činnost dětí a mládeže na ZŠ a SŠ a ve školských zařízeních ČR.AŠSK

Asosiace školských sportovních klubů

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Konto Bariéry

Konto Bariéry
Našim cílem je zlepšení života handicapovaných občanů a jejich plnohodnotné zapojení do společnosti. Pomáháme vracet lidi do života. Konto Bariéry