image

22.01.2020

Obměněná Slavia chystá nápravu za Karlovy Vary

Poslední místo na Final4, a tedy bramborovou medaili z loňského roku budou chtít letos vylepšit basketbalistky BLK Slavia Praha. Celek z hlavního města potkaly vloni v Karlových Varech zdravotní problémy, navíc se nesetkal s ideální formou a na nejlepší trojici nestačil. Letos však chce v Kutné Hoře (25. a 26. ledna, hala Klimeška – vstupenky ZDE) zaútočit na vyšší pozice. V cestě do finále však stojí obhájkyně loňského titulu z Hradce Králové.

 

Myslím si, že nás tohle dokáže správně nahecovat. Každopádně loni byla situace Slavie a Hradce taková, že Slavia v základní části Hradec dvakrát porazila, ale na Českém poháru tomu bylo naopak. Takže doufám, že se tento trend bude opakovat i letos a i přesto, že jsme s HK letos už dvakrát prohrály, tak právě v Kutné Hoře bude na čase jim to vrátit,“ říká rozehrávačka pražského klubu Eliška Mircová.

 

Slavia bude v sobotním semifinále (17:00 – hala Klimeška, Kutná Hora) zřejmě outsiderem. Hradec se od začátku sezóny drží na špici tabulky, navíc Pražanky dvakrát celkem hladce porazil. Slavia však postupně nabírá tempo a chce postup Hradce co nejvíc zkomplikovat.

 

„Příprava už samozřejmě probíhá. Jedná se o jeden z vrcholů sezóny, takže na něj chceme být co nejlépe připravené,“ dodává rodačka z Prahy.

 

Mircová se ve Slavii teprve rozkoukává, přešla tam po třech sezónách v Nymburce, který se před tímto ročníkem vzdal práva hrát nejvyšší soutěž. Podle jejích vlastních slov však zabydlování se v novém týmu není žádný problém.   

 

„Zvykání bylo úplně v pohodě. Slavia oproti loňské sezóně obměnila skoro celý kádr, takže jsme s holkami byly na stejné startovací čáře. Všechno proběhlo v pohodě a musím říct, že momentálně jsme opravdu skvělý kolektiv. Rivalita mezi protihráčkami je v každém zápase, ať už je to proti bývalým spoluhráčkám anebo ne,“ usmívá se čerstvě čtyřiadvacetiletá basketbalistka.

 

Díky angažmá v Nymburce má Mircová ve sbírce z loňského Final4 bronzovou medaili, i když do turnaje pro zranění nezasáhla, kvůli obměně kádru Pražanek je však v týmu jen jedna hráčka, která si pamatuje duel o třetí místo z Karlových Varů.

 

„Z loňské sestavy Slavie zůstala jenom Petra Bakajsová, se kterou jsme se hecovaly už loni před tímto zápasem. Letos už jsme si na to ani nevzpomněly,“ tvrdí Mircová.

 

Ta se po sezónách, kdy nastupovala z lavičky, konečně probojovala do základní pětky a hned je klíčovou hráčkou Slavie, když na hřišti tráví často hodně přes 30 minut.

 

„Určitě je to skvělá pozice, za kterou jsem hrozně šťastná. Moc si to užívám. Zátěž to sice je, ale my měli jsme těžkou letní přípravu, ze které všechny dost těžíme a je jedno jestli hraješ 5 nebo 30 minut. Samozřejmě na kondici pracujeme i v průběhu sezóny, takže po téhle stránce si myslím, že já i moje spoluhráčky jsme na tom velmi dobře,“ věří Mircová, že minutáž nebude hrát v závěru sezóny roli.

 

Mircová bude mít oproti většině ostatních basketbalistek jednu malou výhodu, jako mládežnická reprezentantka a účastnice Univerziády absolvovala v hale v Kutné Hoře několik soustředění a má tak na koše, kde se nehraje nejvyšší soutěž „nastříleno“.

 

„Hala v Kutné Hoře je pro většinu velká neznámá, ovšem já a pár mých spoluhráček jsme už měli možnost jí poznat na reprezentačních kempech (univerziáda a mládežnická repre), takže ta adaptace by pro nás mohla být jednodušší,“ doufá.

 

HLAVNÍ PARTNEŘI ČBF

HomeCredit

HomeCredit
Společnost Home Credit a. s. je českou nebankovní institucí, která se specializuje na spotřebitelské financování. Poskytuje je zejména formou nákupu na splátky, úvěrových či kreditních karet či hotovostních úvěrů. www.homecredit.cz

Kooperativa

KOOPERATIVA
Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group je druhou největší pojišťovnou na tuzemském trhu. Byla založena v roce 1991 jako první komerční pojišťovna na území bývalého Československa. www.koop.cz

Skupina ČEZ

Skupina ČEZ
ČEZ, a. s. je největší výrobce elektřiny v České republice a mateřská společnost Skupiny ČEZ, která sdružuje další desítky společností. Značka ČEZ představuje výrobce či dodavatele energií celkem v 7 zemích, a má tak silnou pozici mezi energetikami ve střední a jihovýchodní Evropě. Skupina ČEZ

Tipsport

TIPSPORT
Sázková kancelář Tipsport, největší sázková kancelář v České republice, specializující se na kurzové sázky (především na sportovní události), byla založena v květnu roku 1991. www.tipsport.cz

Hyundai

Hyundai
Hyundai je jihokorejský podnik, jehož výrobní náplní je strojírenská výroba, stavba lodí, chemická výroba, elektronika a výroba automobilů. V ČR v Nošovicích sídlí historicky první výrobní závod Hyundai v Evropě, označován jako jedna z nejmodernějších automobilek v Evropě. www.hyundai.cz

GENERÁLNÍ MEDIÁLNÍ PARTNER ČBF

ČT4

Česká televize je jedinou českou veřejnoprávní televizní společností poskytující své vysílání na území Česka. V současnosti ČT vysílá čtyři celoplošné programy (ČT 1, ČT 2, ČT Sport a ČT 24).Česká televize

HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNEŘI ČBF

MF DNES

Mladá fronta DNES je největší seriózní deník v České republice. Čtenářům přináší aktuální a kvalitní zpravodajství, užitečné servisní informace i oddechové čtení ve specializovaných přílohách a časopisech.MF DNES

iDNES.cz

Zpravodajský portál iDNES.cz přinesl první zpravodajství uživatelům internetu v roce 1998. Dnes navštíví iDNES.cz měsíčně více než 6 milionů čtenářů. iDNES.cz nabízí obrovskou škálu obsahu, hlavní roli hrají zprávy z České republiky, ze zahraničí, z ekonomiky či s krimi tématikou a magazínové sekce zaměřené na muže či ženy.iDNES.cz

Český rozhlas

Radiožurnál je moderní zpravodajsko-publicistická rozhlasová stanice. 24 hodin denně nabízí rychlý, kvalitní a komplexní informační servis o událostech doma i v zahraničí.Radiožurnál

MEDIÁLNÍ PARTNEŘI ČBF

BigMedia

BigMedia je největším poskytovatelem venkovních reklamních nosičů na českém trhu venkovní reklamy.bigmedia.cz

Tvcom.cz

TVcom.cz - TVCOM spolupracuje s největšími sportovními svazy v České republice a diváci tak mohou sledovat všechna utkání vybraných soutěží na internetu (basketbal, fotbal, volejbal, florbal atd.).TVCOM

MarketUP

MarketUP
Firma zabývající se online marketingem a prodejem. Pro své klienty navrhují a realizují strategii, která bude mít maximální užitek.MarketUP

PARTNEŘI ČBF

Czechtourism

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Blažek

Společnost BLAŽEK PRAHA a.s. byla založena v roce 1992. V současnosti zaujímá přední místo mezi výrobci oděvů na českém trhu. Jejím hlavním předmětem činnosti je výroba a prodej pánských oděvů. Blažek

ČEPS

Zajišťujeme rovnováhu výroby a spotřeby elektřiny v každém okamžiku. Provozujeme, rozvíjíme a udržujeme elektroenergetickou přenosovou soustavu ČR.www.ceps.cz

Molten

Basketbalové míče MOLTEN – hrají se mnou mistři světa, olympijští vítězové, Kooperativa NBL, ŽBL i minižáci. Zkuste to i vy!!www.molten.cz

APS/NIKE

APS/NIKE
APS je celosvětovým držitelem licence na obuv Nike. Zabývá se marketingem, distribucí a prodejem top výrobků Nike pro některé sporty. www.athleteps.com

mondoworldwide

Mondoworldwide
Mondo Sport&Flooring vyvíjí, projektuje a vyrábí sportovní povrchy a zařízení pro vnitřní i venkovní plochy. mondoworldwide

EA Hotels

EuroAgentur Hotels & Travel, a.s. provozuje český hotelový řetězec působící na trhu cestovního ruchu a hotelnictví více než 27 let. 40 hotelů a resortů pod značkou EA Hotels najdete v nejatraktivnějších obchodních a turistických lokalitách České republiky, na Slovensku a v Ruské federaci. EA Hotels

Marienbad

Léčebné lázně Mariánské Lázně a.s. jako jediná navazuje na bohatou tradici lázeňské péče v Mariánských Lázních. Marienbad

INSTITUČNÍ PARTNEŘI ČBF

FIBA

FIBA je mezinárodní organizace sdružující 213 národních basketbalových federací po celém světě. FIBA

Český olympijský výbor

Český olympijský výbor má dle olympijské charty rozvíjet a šířit olympijské ideály a zastupovat a zabezpečovat účast České republiky na olympijských hrách.ČOV

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

MŠMT patří mezi ústřední orgány státní správy, v jejichž čele stojí člen vlády ČR, který se zabývá činností ve školství, tělovýchově a práci s mládeží.MŠMT

Česká unie sportu

Česká unie sportu je největší střešní a servisní sportovní organizace v ČR. Jsou v ní dobrovolně sdruženy sportovní svazy, sportovní kluby a tělovýchovné jednoty i jejich sdružení.ČUS

Asosiace školských sportovních klubů

Asociace školních sportovních klubů sdružuje fyzické a právnické osoby a jiné kolektivy, jejichž společným cílem je organizovat zájmovou tělovýchovnou a sportovní činnost dětí a mládeže na ZŠ a SŠ a ve školských zařízeních ČR.AŠSK

Asosiace školských sportovních klubů

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Konto Bariéry

Konto Bariéry
Našim cílem je zlepšení života handicapovaných občanů a jejich plnohodnotné zapojení do společnosti. Pomáháme vracet lidi do života. Konto Bariéry

MMR

Vzniklo 1. listopadu 1996 a je ústředním orgánem státní správy mimo jiné ve věcech regionální politiky, politiky bydlení, rozvoje domovního a bytového fondu, nájmu bytů a nebytových prostor, územního plánování, stavebního řádu, vyvlastnění, investiční politiky, cestovního ruchu, veřejné dražby a pohřebnictví. MMR

Vysokoškolské sportovní centrum MŠMT

Vysokoškolské sportovní centrum MŠMT VSC