image

14.11.2018

Setkání v Itálii: Trenér Ginzburg zamířil za Patrikem Audou

V loňské sezoně si Patrik Auda odskočil na posledních pár dnů do Itálie, aby vyzkoušel atmosféru play-off Serie A. Letos má jeho italská mise delšího trvání. Svými výkony v květnu oslovil vedení nováčka italské nejvyšší ligy, a tak od letoška obléká bílo-červené barvy klubu z Pistoie.

 

Toskánské město co by kamenem dohodil od Florencie se aktuálně krčí až na samém chvostu Serie A, když ve všech šesti zápasech marně sahalo po vítězství. Nutno podotknout, že se muselo popasovat třeba euroligovým Milánem nebo Benátkami hrajícími Ligu mistrů. I tak ale místní fanoušci chtějí od svého klubu víc.

 

„Basket je tu číslo jedna. Dalším sportem je fotbal, ale fotbalisti hrají až třetí ligu, jestli se nepletu. Velká většina lidí žije basketem. Město není zase tak velké, má 70 – 80 tisíc obyvatel. O to víc tady lidi stojí spolu a když přijdou na basket, tak je to super atmosféra,“ vypráví Patrik Auda.

 

Český pivot patří k nejlepším hráčům místního celku. V pátém kole zaznamenal svůj první italský double-double, v tom šestém byl pro změnu nejužitečnějším hráčem svého týmu. Nic z toho ale nestačilo na zisk prvního úspěchu, který by tápajícímu týmu pomohl na chvíli se nadechnout.

 

Své o tom jistě vyzvěděl i trenér národního týmu Ronen Ginzburg, který minulý víkend strávil na návštěvě pivota, jenž od roku 2014 nepřetržitě reprezentuje. „Je super, když se někdo z reprezentace nebo trenér snaží udržet kontakt během roku a takhle za námi přijede. Navíc si může popovídat s trenérem z klubu. To nám jako hráčům může také v určitých věcech pomoct,“ pochvaluje si Auda.

 

„Federace se v posledních letech snaží pro hráče udělat, co může. Když hrajete za národní tým, tak nehrajete pro peníze, ale za svou zemi. Snažíme se jim ukázat náš zájem o ně. Není to jen o mých návštěvách, ale i o dalších věcech, které se federace rozhodla dělat,“ přibližuje Ginzburg, který čtyři zápasy před koncem kvalifikace dostal národní tým na světový šampionát do Číny. Po 37 letech.

 

Patrik Auda byl u všech kvalifikačních zápasů a mohl s týmem po vítězství v Bosně a Hercegovině propadnout oslavám postupu. Ani s odstupem času mu prý ještě naplno nedochází, jakého milníku pro český basketbal pomohl dosáhnout: „Je to něco neuvěřitelného. Nečekal jsem, že by se nám podařilo už dvě okna před koncem kvalifikace mít jasno, že pojedeme do Číny. Je to pořád něco, čemu je skoro až těžké uvěřit. Myslím ale, že jsme odvedli dobrou práci. Do všech zápasů jsme šli naplno. Zasloužíme si to a uvidíme, co bude dál.“

 

Kvalifikace na MS 2019 pokračuje atraktivním střetnutím s Francií v pátek 30. listopadu od 18 hodin v Pardubicích. Vstupenky můžete kupovat zde.

 

 

HLAVNÍ PARTNEŘI ČBF

Kooperativa

KOOPERATIVA
Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group je druhou největší pojišťovnou na tuzemském trhu. Byla založena v roce 1991 jako první komerční pojišťovna na území bývalého Československa. www.koop.cz

Čeps,a.s.

ČEPS
Zajišťujeme rovnováhu výroby a spotřeby elektřiny v každém okamžiku. Provozujeme, rozvíjíme a udržujeme elektroenergetickou přenosovou soustavu ČR.Čeps, a.s.

Tipsport

TIPSPORT
Sázková kancelář Tipsport, největší sázková kancelář v České republice, specializující se na kurzové sázky (především na sportovní události), byla založena v květnu roku 1991. www.tipsport.cz

Hyundai

Hyundai
Hyundai je jihokorejský podnik, jehož výrobní náplní je strojírenská výroba, stavba lodí, chemická výroba, elektronika a výroba automobilů. V ČR v Nošovicích sídlí historicky první výrobní závod Hyundai v Evropě, označován jako jedna z nejmodernějších automobilek v Evropě. www.hyundai.cz

GENERÁLNÍ MEDIÁLNÍ PARTNER ČBF

ČT4

Česká televize je jedinou českou veřejnoprávní televizní společností poskytující své vysílání na území Česka. V současnosti ČT vysílá čtyři celoplošné programy (ČT 1, ČT 2, ČT Sport a ČT 24).Česká televize

MEDIÁLNÍ PARTNEŘI ČBF

Deník

Deník
Zprávy a publicistika z regionů České republiky i ze světa. Deník

Český rozhlas

Radiožurnál je moderní zpravodajsko-publicistická rozhlasová stanice. 24 hodin denně nabízí rychlý, kvalitní a komplexní informační servis o událostech doma i v zahraničí.Radiožurnál

Tvcom.cz

TVcom.cz - TVCOM spolupracuje s největšími sportovními svazy v České republice a diváci tak mohou sledovat všechna utkání vybraných soutěží na internetu (basketbal, fotbal, volejbal, florbal atd.).TVCOM

Basketmag.cz

BASKET Magazín je jediným tištěným médiem, které je v Česku a na Slovensku zaměřeno na basketbal. Webový portál BASKETMAG.CZ nabízí denní informace ze světa basketbalu.Basketmag.cz

MarketUP

MarketUP
Firma zabývající se online marketingem a prodejem. Pro své klienty navrhují a realizují strategii, která bude mít maximální užitek.MarketUP

 

PARTNEŘI ČBF

Czechtourism

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Molten

Basketbalové míče MOLTEN – hrají se mnou mistři světa, olympijští vítězové, Kooperativa NBL, ŽBL i minižáci. Zkuste to i vy!!www.molten.cz

mondoworldwide

Mondoworldwide
Mondo Sport&Flooring vyvíjí, projektuje a vyrábí sportovní povrchy a zařízení pro vnitřní i venkovní plochy. mondoworldwide

APS/NIKE

APS/NIKE
APS je celosvětovým držitelem licence na obuv Nike. Zabývá se marketingem, distribucí a prodejem top výrobků Nike pro některé sporty. www.athleteps.com

Marienbad

Léčebné lázně Mariánské Lázně a.s. jako jediná navazuje na bohatou tradici lázeňské péče v Mariánských Lázních. Marienbad

INSTITUČNÍ PARTNEŘI ČBF

FIBA

FIBA je mezinárodní organizace sdružující 213 národních basketbalových federací po celém světě. FIBA

Český olympijský výbor

Český olympijský výbor má dle olympijské charty rozvíjet a šířit olympijské ideály a zastupovat a zabezpečovat účast České republiky na olympijských hrách.ČOV

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

MŠMT patří mezi ústřední orgány státní správy, v jejichž čele stojí člen vlády ČR, který se zabývá činností ve školství, tělovýchově a práci s mládeží.MŠMT

Česká unie sportu

Česká unie sportu je největší střešní a servisní sportovní organizace v ČR. Jsou v ní dobrovolně sdruženy sportovní svazy, sportovní kluby a tělovýchovné jednoty i jejich sdružení.ČUS

Asosiace školských sportovních klubů

Asociace školních sportovních klubů sdružuje fyzické a právnické osoby a jiné kolektivy, jejichž společným cílem je organizovat zájmovou tělovýchovnou a sportovní činnost dětí a mládeže na ZŠ a SŠ a ve školských zařízeních ČR.AŠSK

Asosiace školských sportovních klubů

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Konto Bariéry

Konto Bariéry
Našim cílem je zlepšení života handicapovaných občanů a jejich plnohodnotné zapojení do společnosti. Pomáháme vracet lidi do života. Konto Bariéry