image

finále, 2. kolo down



275. Královští sokoli - BC Vysočina 105:85 33:24 51:49 77:62

down

technický zápis I průběh utkání

statistiky

střelci kola
1.Kantůrek LukášBC Vysočina30
2.Krajcigr MiroslavBC Vysočina27
3.Majerík PeterKrálovští sokoli24
4.Marquardt Charles FKrálovští sokoli22
5.Jiřiček JanKrálovští sokoli15
6.Kolář MartinKrálovští sokoli10
7.Peterka OndřejKrálovští sokoli10
8.Číha PavelBC Vysočina8
9.Malý LadislavKrálovští sokoli8
10.Dokulil JakubBC Vysočina7
nejužitečnější hráči kola
1.Majerík PeterKrálovští sokoli34
2.Kantůrek LukášBC Vysočina29
3.Marquardt Charles FKrálovští sokoli27
4.Krajcigr MiroslavBC Vysočina20
5.Jiřiček JanKrálovští sokoli19
6.Peterka OndřejKrálovští sokoli16
7.Kolář MartinKrálovští sokoli10
8.Andres PetrKrálovští sokoli9
9.Číha PavelBC Vysočina8
10.Knetl PetrBC Vysočina6
doskakování v kole
1.Majerík PeterKrálovští sokoli7
2.Peterka OndřejKrálovští sokoli6
3.Andres PetrKrálovští sokoli5
4.Číha PavelBC Vysočina5
5.Jiřiček JanKrálovští sokoli5
6.Knetl PetrBC Vysočina5
7.Krajcigr MiroslavBC Vysočina5
8.Kantůrek LukášBC Vysočina4
9.Šírek DavidKrálovští sokoli3
10.Špaček JanKrálovští sokoli3
tříbodové pokusy v kole
1.Kantůrek LukášBC Vysočina7/4
2.Marquardt Charles FKrálovští sokoli7/3
3.Kolář MartinKrálovští sokoli2/2
4.Malý LadislavKrálovští sokoli4/2
5.Andres PetrKrálovští sokoli5/2
6.Dokulil JakubBC Vysočina2/1
7.Knetl PetrBC Vysočina2/1
8.Šírek DavidKrálovští sokoli2/1
9.Jiřiček JanKrálovští sokoli3/1
10.Krajcigr MiroslavBC Vysočina7/1
asistence v kole
1.Jiřiček JanKrálovští sokoli4
2.Marquardt Charles FKrálovští sokoli4
3.Kantůrek LukášBC Vysočina3
4.Andres PetrKrálovští sokoli2
5.Číha PavelBC Vysočina1
6.Fical ŠtěpánBC Vysočina1
7.Knetl PetrBC Vysočina1
8.Krajcigr MiroslavBC Vysočina1
9.Mahler TomášKrálovští sokoli1
10.Majerík PeterKrálovští sokoli1

HLAVNÍ PARTNEŘI ČBF

HomeCredit

HomeCredit
www.homecredit.cz

Kooperativa

KOOPERATIVA
Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group je druhou největší pojišťovnou na tuzemském trhu. Byla založena v roce 1991 jako první komerční pojišťovna na území bývalého Československa. www.koop.cz

Skupina ČEZ

Skupina ČEZ
Skupina ČEZ

Tipsport

TIPSPORT
Sázková kancelář Tipsport, největší sázková kancelář v České republice, specializující se na kurzové sázky (především na sportovní události), byla založena v květnu roku 1991. www.tipsport.cz

Hyundai

Hyundai
Hyundai je jihokorejský podnik, jehož výrobní náplní je strojírenská výroba, stavba lodí, chemická výroba, elektronika a výroba automobilů. V ČR v Nošovicích sídlí historicky první výrobní závod Hyundai v Evropě, označován jako jedna z nejmodernějších automobilek v Evropě. www.hyundai.cz

GENERÁLNÍ MEDIÁLNÍ PARTNER ČBF

ČT4

Česká televize je jedinou českou veřejnoprávní televizní společností poskytující své vysílání na území Česka. V současnosti ČT vysílá čtyři celoplošné programy (ČT 1, ČT 2, ČT Sport a ČT 24).Česká televize

MEDIÁLNÍ PARTNEŘI ČBF

Deník

Deník
Zprávy a publicistika z regionů České republiky i ze světa. Deník

Český rozhlas

Radiožurnál je moderní zpravodajsko-publicistická rozhlasová stanice. 24 hodin denně nabízí rychlý, kvalitní a komplexní informační servis o událostech doma i v zahraničí.Radiožurnál

Tvcom.cz

TVcom.cz - TVCOM spolupracuje s největšími sportovními svazy v České republice a diváci tak mohou sledovat všechna utkání vybraných soutěží na internetu (basketbal, fotbal, volejbal, florbal atd.).TVCOM

Basketmag.cz

BASKET Magazín je jediným tištěným médiem, které je v Česku a na Slovensku zaměřeno na basketbal. Webový portál BASKETMAG.CZ nabízí denní informace ze světa basketbalu.Basketmag.cz

MarketUP

MarketUP
Firma zabývající se online marketingem a prodejem. Pro své klienty navrhují a realizují strategii, která bude mít maximální užitek.MarketUP

BigMedia

BigMediabigmedia.cz

PARTNEŘI ČBF

Czechtourism

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Blažek

Společnost BLAŽEK PRAHA a.s. byla založena v roce 1992. V současnosti zaujímá přední místo mezi výrobci oděvů na českém trhu. Jejím hlavním předmětem činnosti je výroba a prodej pánských oděvů. Blažek

Molten

Basketbalové míče MOLTEN – hrají se mnou mistři světa, olympijští vítězové, Kooperativa NBL, ŽBL i minižáci. Zkuste to i vy!!www.molten.cz

APS/NIKE

APS/NIKE
APS je celosvětovým držitelem licence na obuv Nike. Zabývá se marketingem, distribucí a prodejem top výrobků Nike pro některé sporty. www.athleteps.com

mondoworldwide

Mondoworldwide
Mondo Sport&Flooring vyvíjí, projektuje a vyrábí sportovní povrchy a zařízení pro vnitřní i venkovní plochy. mondoworldwide

EA Hotels

EuroAgentur Hotels & Travel, a.s. provozuje český hotelový řetězec působící na trhu cestovního ruchu a hotelnictví více než 27 let. 40 hotelů a resortů pod značkou EA Hotels najdete v nejatraktivnějších obchodních a turistických lokalitách České republiky, na Slovensku a v Ruské federaci. EA Hotels

INSTITUČNÍ PARTNEŘI ČBF

FIBA

FIBA je mezinárodní organizace sdružující 213 národních basketbalových federací po celém světě. FIBA

Český olympijský výbor

Český olympijský výbor má dle olympijské charty rozvíjet a šířit olympijské ideály a zastupovat a zabezpečovat účast České republiky na olympijských hrách.ČOV

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

MŠMT patří mezi ústřední orgány státní správy, v jejichž čele stojí člen vlády ČR, který se zabývá činností ve školství, tělovýchově a práci s mládeží.MŠMT

Česká unie sportu

Česká unie sportu je největší střešní a servisní sportovní organizace v ČR. Jsou v ní dobrovolně sdruženy sportovní svazy, sportovní kluby a tělovýchovné jednoty i jejich sdružení.ČUS

Asosiace školských sportovních klubů

Asociace školních sportovních klubů sdružuje fyzické a právnické osoby a jiné kolektivy, jejichž společným cílem je organizovat zájmovou tělovýchovnou a sportovní činnost dětí a mládeže na ZŠ a SŠ a ve školských zařízeních ČR.AŠSK

Asosiace školských sportovních klubů

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Konto Bariéry

Konto Bariéry
Našim cílem je zlepšení života handicapovaných občanů a jejich plnohodnotné zapojení do společnosti. Pomáháme vracet lidi do života. Konto Bariéry

MMR

Vzniklo 1. listopadu 1996 a je ústředním orgánem státní správy mimo jiné ve věcech regionální politiky, politiky bydlení, rozvoje domovního a bytového fondu, nájmu bytů a nebytových prostor, územního plánování, stavebního řádu, vyvlastnění, investiční politiky, cestovního ruchu, veřejné dražby a pohřebnictví. MMR