image

2. kolo down



271. BK Krnov - SA Brno 57:85 17:15 36:41 48:57

down

technický zápis I

272. TJ Šumperk - SK Renocar Podolí 61:69 14:18 34:28 47:50

down

technický zápis I

273. VSK VŠB Ostrava - SK Žabovřesky 71:53 20:17 36:29 52:43

down

technický zápis I

274. BK Hladnov Ostrava - TJ Slovan Černá Pole Brno 82:73 21:17 41:38 53:53

down

technický zápis I

275. KK Valašské Meziříčí - Basket Opava 2010 83:93 24:22 37:42 57:63

down

technický zápis I

276. TJ Slavia Kroměříž - TJ Sokol Karviná 80:70 29:10 47:30 61:42

down

technický zápis I

statistiky

střelci kola
1.Cvek ViktorBasket Opava 201027
2.Janík TadeášKK Val. Meziříčí24
3.Oswald LubomírSokol Karviná24
4.Blažek JakubKK Val. Meziříčí23
5.Kovář KarelSlovan Č. Pole Brno23
6.Zikl JakubBK Hladnov21
7.Stehlík JanBK Hladnov20
8.Strnisko PetrBK Krnov20
9.Šotlík DavidVŠB Ostrava20
10.Müller MarekTJ Šumperk19
nejužitečnější hráči kola
1.Leczo JanVŠB Ostrava24
2.Šotlík DavidVŠB Ostrava24
3.Cvek ViktorBasket Opava 201019
4.Oswald LubomírSokol Karviná18
5.Pacut MiroslavVŠB Ostrava18
6.Blažek JakubKK Val. Meziříčí17
7.Janík TadeášKK Val. Meziříčí15
8.Kovář KarelSlovan Č. Pole Brno15
9.Strnisko PetrBK Krnov15
10.Maděra MartinVŠB Ostrava14
doskakování v kole
1.Maděra MartinVŠB Ostrava14
2.Leczo JanVŠB Ostrava13
3.Šotlík DavidVŠB Ostrava5
4.Teixeira AdrianVŠB Ostrava4
5.Hanák NikolasVŠB Ostrava3
6.Mrkva VojtěchVŠB Ostrava3
7.Kubala AdamVŠB Ostrava2
8.Turček MatějVŠB Ostrava2
9.Baranec MichalVŠB Ostrava1
10.Pacut MiroslavVŠB Ostrava1
tříbodové pokusy v kole
1.Šotlík DavidVŠB Ostrava6/4
2.Jakel DavidBK Hladnov3/3
3.Landor JanSokol Karviná3/3
4.Müller MarekTJ Šumperk3/3
5.Oswald LubomírSokol Karviná3/3
6.Vybíral JanSlavia Kroměříž3/3
7.Wojnar ŠimonRenocar Podolí3/3
8.Vacek DavidSA Brno4/3
9.Dihel RobertBasket Opava 20102/2
10.Jílek DavidRenocar Podolí2/2
asistence v kole
1.Leczo JanVŠB Ostrava4
2.Šotlík DavidVŠB Ostrava4
3.Pacut MiroslavVŠB Ostrava3
4.Turček MatějVŠB Ostrava2
5.Baranec MichalVŠB Ostrava1
6.Katreniak MichalVŠB Ostrava1

HLAVNÍ PARTNEŘI ČBF

HomeCredit

HomeCredit
www.homecredit.cz

Kooperativa

KOOPERATIVA
Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group je druhou největší pojišťovnou na tuzemském trhu. Byla založena v roce 1991 jako první komerční pojišťovna na území bývalého Československa. www.koop.cz

Skupina ČEZ

Skupina ČEZ
Skupina ČEZ

Tipsport

TIPSPORT
Sázková kancelář Tipsport, největší sázková kancelář v České republice, specializující se na kurzové sázky (především na sportovní události), byla založena v květnu roku 1991. www.tipsport.cz

Hyundai

Hyundai
Hyundai je jihokorejský podnik, jehož výrobní náplní je strojírenská výroba, stavba lodí, chemická výroba, elektronika a výroba automobilů. V ČR v Nošovicích sídlí historicky první výrobní závod Hyundai v Evropě, označován jako jedna z nejmodernějších automobilek v Evropě. www.hyundai.cz

GENERÁLNÍ MEDIÁLNÍ PARTNER ČBF

ČT4

Česká televize je jedinou českou veřejnoprávní televizní společností poskytující své vysílání na území Česka. V současnosti ČT vysílá čtyři celoplošné programy (ČT 1, ČT 2, ČT Sport a ČT 24).Česká televize

MEDIÁLNÍ PARTNEŘI ČBF

Deník

Deník
Zprávy a publicistika z regionů České republiky i ze světa. Deník

Český rozhlas

Radiožurnál je moderní zpravodajsko-publicistická rozhlasová stanice. 24 hodin denně nabízí rychlý, kvalitní a komplexní informační servis o událostech doma i v zahraničí.Radiožurnál

Tvcom.cz

TVcom.cz - TVCOM spolupracuje s největšími sportovními svazy v České republice a diváci tak mohou sledovat všechna utkání vybraných soutěží na internetu (basketbal, fotbal, volejbal, florbal atd.).TVCOM

Basketmag.cz

BASKET Magazín je jediným tištěným médiem, které je v Česku a na Slovensku zaměřeno na basketbal. Webový portál BASKETMAG.CZ nabízí denní informace ze světa basketbalu.Basketmag.cz

MarketUP

MarketUP
Firma zabývající se online marketingem a prodejem. Pro své klienty navrhují a realizují strategii, která bude mít maximální užitek.MarketUP

BigMedia

BigMediabigmedia.cz

PARTNEŘI ČBF

Czechtourism

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Blažek

Společnost BLAŽEK PRAHA a.s. byla založena v roce 1992. V současnosti zaujímá přední místo mezi výrobci oděvů na českém trhu. Jejím hlavním předmětem činnosti je výroba a prodej pánských oděvů. Blažek

Molten

Basketbalové míče MOLTEN – hrají se mnou mistři světa, olympijští vítězové, Kooperativa NBL, ŽBL i minižáci. Zkuste to i vy!!www.molten.cz

APS/NIKE

APS/NIKE
APS je celosvětovým držitelem licence na obuv Nike. Zabývá se marketingem, distribucí a prodejem top výrobků Nike pro některé sporty. www.athleteps.com

mondoworldwide

Mondoworldwide
Mondo Sport&Flooring vyvíjí, projektuje a vyrábí sportovní povrchy a zařízení pro vnitřní i venkovní plochy. mondoworldwide

EA Hotels

EuroAgentur Hotels & Travel, a.s. provozuje český hotelový řetězec působící na trhu cestovního ruchu a hotelnictví více než 27 let. 40 hotelů a resortů pod značkou EA Hotels najdete v nejatraktivnějších obchodních a turistických lokalitách České republiky, na Slovensku a v Ruské federaci. EA Hotels

INSTITUČNÍ PARTNEŘI ČBF

FIBA

FIBA je mezinárodní organizace sdružující 213 národních basketbalových federací po celém světě. FIBA

Český olympijský výbor

Český olympijský výbor má dle olympijské charty rozvíjet a šířit olympijské ideály a zastupovat a zabezpečovat účast České republiky na olympijských hrách.ČOV

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

MŠMT patří mezi ústřední orgány státní správy, v jejichž čele stojí člen vlády ČR, který se zabývá činností ve školství, tělovýchově a práci s mládeží.MŠMT

Česká unie sportu

Česká unie sportu je největší střešní a servisní sportovní organizace v ČR. Jsou v ní dobrovolně sdruženy sportovní svazy, sportovní kluby a tělovýchovné jednoty i jejich sdružení.ČUS

Asosiace školských sportovních klubů

Asociace školních sportovních klubů sdružuje fyzické a právnické osoby a jiné kolektivy, jejichž společným cílem je organizovat zájmovou tělovýchovnou a sportovní činnost dětí a mládeže na ZŠ a SŠ a ve školských zařízeních ČR.AŠSK

Asosiace školských sportovních klubů

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Konto Bariéry

Konto Bariéry
Našim cílem je zlepšení života handicapovaných občanů a jejich plnohodnotné zapojení do společnosti. Pomáháme vracet lidi do života. Konto Bariéry

MMR

Vzniklo 1. listopadu 1996 a je ústředním orgánem státní správy mimo jiné ve věcech regionální politiky, politiky bydlení, rozvoje domovního a bytového fondu, nájmu bytů a nebytových prostor, územního plánování, stavebního řádu, vyvlastnění, investiční politiky, cestovního ruchu, veřejné dražby a pohřebnictví. MMR